کد خبر: 619216
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
روزنامه «وطن امروز» از روز گذشته بعد از سه ماه وقفه به کیوسک‌های مطبوعاتی بازگشت.

 روزنامه «وطن گذامروز»، روز شته(11/8/92) بعد از سه ماه وقفه به کیوسک‌های مطبوعاتی بازگشت؛ طراحی و نوع چیدمان مطالب و تصاویر صفحه نخست روزنامه وطن امروز، این روزنامه را به روزنا‌مه‌ای خاص در میان علاقه‌مندان تبدیل کرده است.

انتشار این روزنامه پس از 5 سال فعالیت مستمر در مردادماه امسال متوقف شده بود و اینک پس از 3 ماه وقفه، ‌مجدداً انتشار خود را از سر می‌گیرد.

براساس اعلام مدیران این روزنامه، «وطن امروز» با ایجاد تغییراتی در سازمان آگهی‌ها و امور استان‌های خود و هم‌چنین تعدیل 50 درصدی نیروها، این امکان را یافت تا بار دیگر به عرصه مطبوعات بازگردد.

روزنامه «وطن امروز» در شماره روز گذشته خود مباحث متنوعی را مطرح کرد.

همچنین این روزنامه امروز تیتر نخست خود را به گزارشی جالب توجه اختصاص داد؛ در بخشی از این گزارش با عنوان حمایت آمریکا از جنایت سراوان آمده است: «رادیو فردا»، یکی از زیرمجموعه‌های نهاد اطلاع‌رسانی بین‌المللی ایالات متحده آمریکا در آستانه 13 آبان در برنامه‌ای ویژه ضمن حمایت کامل از کشتار مرزبانان ایرانی در سراوان، گفت‌وگویی با رهبر گروهک تروریستی عامل این جنایت نیز انجام داد.

این روزنامه یادداشت‌های دیگری را نیز در صفحه اول خود آورده است؛ در بخشی از یادداشت دوقطبی‌سازی لوک خوش‌شانش آمده است: «دیرزمانی از قدرت گرفتن جبهه سیاستمداران در ظاهر «صلح طلب» آمریکایی در قالب تیم جدید باراک اوباما نمی‌گذرد. در همین بین عده‌ای ساده‌اندیش در داخل ایران به زمینه‌سازی برای دوقطبی جلوه دادن حقیقی جامعه سیاسی آمریکا با دسته‌بندی «خوب‌ها» در برابر «بدها» روی آورده‌اند».

 

همچنین در یادداشت دیپلماسی شیردالی! تصریح شده است: «روزی که حسن روحانی و هیات همراهش از سفر پر توجه نیویورک‌شان به تهران بازگشتند و با انتقادات کارشناسان و دلسوزانی مواجه شدند که گفت‌وگوی تلفنی و دقیقه نودی روحانی با اوباما را غیرضروری و بی‌سود و امتیاز برای ایران می‌دانستند، همه منتقدان را به سوغاتی‌ای که همراه خود آورده بودند، توجه دادند که این هدیه دولت آمریکا به ایران و نشان حسن نیت آنهاست».


روزنامه وطن امروز در دومین شماره خود مطالب متنوع دیگری را نیز در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... منتشر کرده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار