کد خبر: 619138
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
محمد نوری زاد در مراسم سالگرد ستار بهشتی که از وی به عنوان شهید! نام برده شد مادر وی را در آغوش گرفت و بوسید.

به گزارش جوان‌آنلاين، محمد نوری زاد در مراسم سالگرد ستار بهشتی که از وی به عنوان شهید! نام برده شد مادر وی را در آغوش گرفت و بوسید.

عصر پنج شنبه گذشته بسیاری از چهره های معاند و منافقین سیاسی که در طول تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند از هیچ کوششی برای ضربه به نظام دریغ نکرده اند و همکاریشان با سرویس های جاسوسی بر همگان روشن است، آزادنه مراسم ختمی را در اسلامشهر بر سر قبر ستار بهشتی به بهانه سالگرد وی برگزار کردند.



 در این مراسم که محمد نوری زاد و مادر ستار بهشتی به سخنرانی پرداخته و همچون همیشه در راستای تشویش اذهان عمومی، نظام را عامل مرگ ستار بهشتی دانستند.

به گزارش پايگاه خبري شهداي ايران، این مراسم ختم که به گفته خودشان در سالروز دستگیری ستار بهشتی با عنوان شهید! بر پا شده بود به غیر از زندانیان سیاسی، تمامی به ظاهر فعالان حقوق بشری هم حضور داشتند. و حضور محمد نوری زاد در کنار سایر معاندین  نظام توهین به نظام و مسئولین کشور بوده است .


نکته قابل تامل در این مراسم این بود که در تمام مدت مراسم محمد نوری زاد مادر ستار بهشتی را در آغوش خود گرفته بود .همچنین عکس های یادگاری و مختلط مردان و زنان حاضر در مراسم ختم ستار بهشتی چند روزی است که در رسانه های معاند به شکل انبوهی انتشار پیدا می کند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حاجی
|
France
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
0
1
سر قبرم به اختلاط مردان و زنان اعتراض میکنین؟ این بنده خدا که هم پیرزنه هم با حجاب، آیا به بقل کردن مادر چاوز با اون وضع توسط جناب احمدی نژآد هم اعتراض کردین همینقدر؟
الهام
|
United States
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
تمام مدت مراسم محمد نوری زاد مادر ستار بهشتی را در آغوش

واقعا ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار