کد خبر: 618998
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
بر اثر ترور دو عضو حزب «سپيده دم طلايي»
ونان بار ديگر در خطر ناآرامي قرار گرفت. دليل آن نيز به كشته شدن دو تن از اعضاي حزب «سپيده دم طلايي» باز مي گردد كه نئونازي هستند.

جوان آنلاين: يونان بار ديگر در خطر ناآرامي قرار گرفت. دليل آن نيز به كشته شدن دو تن از اعضاي حزب «سپيده دم طلايي» باز مي گردد كه نئونازي هستند. بر خلاف تصور نئونازي ها هنوز در كشورهاي اروپايي از جمله يونان و آلمان حضور پررنگ دارند و در بسياري موارد برنامه هاي هدف داري را دنبال مي كنند كه همين مسئله دولت هاي اروپايي را مشكل مواجه كرده است.

سي ان ان نوشت: نئونازي ها تهديد كرده اند كه انتقام دوستان خود را خواهند گرفت. نئونازي هاي كشته شده 22 ساله و 27 ساله بودند. اين دو تن مقابل دفتر حزب «سپيده دم طلايي» بودند كه مورد هدف گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند نقر سوم نيز كه همراه آن بود به شدت مجروح شده است.

يونان در پي بحران اقتصادي به شدت با مشكلات اقتصادي و همچنين شورش هاي خياباني مواجه شد و حال در ادامه اين بحران، درگيري هاي سياسي مي تواند امنيت اين كشور را به طور جدي با معضل بنيادي مواجه كند. با توجه به انديشه و روش كاري نئونازي ها انتظار مي رود كه زمينه هاي تروريستي عليه دولتي ها در يونان ايجاد شده و بحران به لايه هاي دولتي در سطوح بالايي كشيده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار