کد خبر: 618922
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون سراسری سال 92 در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت 24 فردا یکشنبه 12 آبان است.

خبرگزاری مهر: دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون سراسری سال 92 در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت 24 فردا یکشنبه 12 آبان است.

وی افزود: در این مرحله تمامی داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1392 شركت كرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند می توانند در این مرحله شرکت کنند و می توانند 10 کد رشته محل را انتخاب کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان می توانند با ورود به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org ضمن اطلاع از کدرشته‌هاي مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت (مبلغ 35,000 ريال) از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته به روش اينترنتي، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت نهایی که برای این مرحله در نظر گرفته شده است 10 هزار و 455 نفر برای 510 کدرشته محل پذیرفته می شوند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری سال 92 در دی ماه سال جاری اعلام می شود.


 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار