کد خبر: 617076
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا به منظور آماده نمودن مقدمات کار با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در ابتدای این جلسه واقعه غدیر را از قضایای مهم و حسّاس تاریخ جهان اسلام بر شمرد و گفت: واقعه غدیر از قضایای مهم و حسّاس تاریخ جهان اسلام است؛ چرا که این واقعه مهم حرکت فکری مهمی را ارائه می دهد که میلیون ها انسان از این واقعه الهام می گیرند و با آیین عقل و دین، راه فضیلت را پیش گرفته و مراحل سیادت و شکوه را طی می کنند تا به سر منزل رستگاری و کمال انسانی نائل شوند .

سرهنگ حسین رجبی افزود: داستان بزرگ و مهم واقعه غدیر داستان دعوت خدایی، داستان آراستن و کامل ساختن دین ، پایان بخشیدن به نعمت و خشنودی و رضایتمندی پروردگار جهانیان است .

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا با اشاره به تشریح نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر گفت : با توجه به اهمیت این واقعه مهم تاریخی، از ماههای قبل هماهنگی ها و پیگیری های بسیار خوبی توسط اعضای ستاد در سطح سپاه صاحب الامر (عج) استان و تعدادی از مسئولین سطح شهرستان در خصوص وسایل و تجهیزات مورد نیاز، مکان نمایش، تأمین نیروی انسانی و ... انجام گرفته است و انتظار آن می رود این واقعه مهم تاریخی را در شأن و منزلت ائمه اطهار (ع) بتوانیم در یک روز قبل از عید غدیر برگزار نمائیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار