کد خبر: 616455
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
به دنبال مخالفت مردم و سیاسیون صورت گرفت؛
انکارنامه هاشمی درباره شعار مرگ بر امریکا و پافشاری هاشمی انکار کرد، اطرافیان اصرار می کنند اعتراض هاشمی به مسئولین سایتش درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا هم موثر واقع نشد.
به گزارش جوان‌آنلاين، "امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند" این تیتری است که پایگاه شخصی هاشمی رفسنجانی در روز دوشنبه ۸ مهر ماه بر روی خروجی خود قرار داد.


سوژه ای که از تاریخ ۸ مهرماه از سوی پایگاه هاشمی تا به امروز با بیان خاطرات او و دیدگاه های میهمان منتشر شده است، خاطرات هدف‌داری که خواهان حذف شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه"و "مرگ بر آمریکا"، شده و از سوی دیگر رابطه با آمریکا را به گفته امام تنها در دست مردم دانسته بود.

امروز اگر یک فرد عادی که از سیاست آگاهی کافی نداشته باشد به سایت شخصی هاشمی رجوع کند در برداشت اول وقتی این خاطرات سلسه‌وار و دیدگاه های میهمان را که در راستای رابطه با آمریکا است، مشاهد کند، کاملا از اهداف طراحان این موضوع آگاه می شود.


از همین رو پایگاه تحلیلی خبری ندای انقلاب در راستای اهداف و آرمان های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از طرح این مواضع از سوی پایگاه شخصی هاشمی رفسنجانی موضوع را پیگیری کرد، طوری که در گفت و گوهای متعدد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران این نقل قول‌های منتسب به امام (ره) از سوی هاشمی محکوم شد. هم چنین در نطق پیش از دستور مجلس و در نماز جمعه تهران دراین راستا موضع گیری شد و نمازگزاران سراسر کشور هم با هوشیاری و تیزبینی مثال زدنی و در یک اقدام خودجوش طرح "حذف شعار مرگ بر آمریکا" را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند که این موضوع  در هفته گذشته از سوی رسانه های دیداری و نوشتاری کشور پیگیری و گزارشات مبسوطی برای افکار عمومی جامعه منتشر و به نمایش گذاشته شد.


با افزایش موضع گیری ها علیه سخنان آیت الله، فاطمه هاشمی در ابتدای امر در مصاحبه ای مطرح کرد که پدرم بنا ندارد پاسخی به چنین اظهارنظرهایی ارائه کند! ولی آیت الله بعد از گذشت 2 هفته صبح امروز در مصاحبه دیرهنگامی با روزنامه جمهوری اسلامی در این باره گفت: این خاطره مربوط به سال ها قبل است و مسئول سایت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در این زمان نمود که اقدامی نادرست بود. من به دفتر تأکید کرده ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمایند.

هاشمی در حالی این سخنان را مطرح کرد که درباره چرایی انتساب چنین ادعایی به امام راحل و اعتراض گسترده منتقدان، توضیحی نداد.

با وجود موضع گیری دیرهنگام هاشمی، پایگاه شخصی او همچنان بر انتشار این خاطره پافشاری می کند و این مطلب را تا به حال از خروجی خود حذف نکرده است و با گذاشتن مطالبی از این دست در ستون میهمان، خاطرات و خبر همچنان بر بحث رابطه با آمریکا و حذف شعارهای از این دست اصرار می ورزد!
 
منبع: نداي انقلاب
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
2
خدا كنه آخر عاقبتش بخير بشه حاج اكبر آقا ما كه برات طلب مغفرت ميكنيم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار