کد خبر: 523244
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
با حضور رئیس جمهور انجام شد:

دکتر محمود احمدی نژاد در  برنامه های چهارمین سفر هیات دولت به استان اصفهان پس از حضور در فولاد مبارکه پیش از افتتاح طرح مذکور به معراج الشهدای این شرکت رفت و با حضور بر مزار دوشهید گمنام دوران حماسه و ایثار که به تازه گی در این شرکت به خاک سپرده شده اند، بر مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود. 
در ادامه این مراسم دکتر محمد مسعود سمیعی نژاد مدیر عامل فولاد مبارکه توضیحات لازم پیرامون این طرح بزرگ را برای رئیس جمهور ارایه نمود و پس ازآن دکتر احمدی نژاد به همراه اعضای هیئت دولت از بخش های مختلف واحد اکسیژن فولاد مبارکه بازدید بعمل آوردند.
این گزارش حاکیست دکتر احمدی نژاد پس از افتتاح و بازدید از بزرگترین واحد تولید اکسیژن در مجتمع فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز به اینجا آمدیم تا از حاصل تلاش های خستگی ناپذیر و فعالیت های ارزنده کارکنان این مجتمع بازدید کرده و به آنها خدا قوت عرض کنیم.
رییس جمهور افزود: مجتمع فولاد مبارکه امروز یکی از بهترین مجتمع های تولید فولاد کشور و بلکه یکی از بهترین مجتمع های صنعتی کشور است که کارکنان آن با حسی مشترک برای ساختن و آبادانی با انگیزه و با نشاط و خلاق تحت یک مدیریت بسیار خوب علاوه بر تولیدات ارزنده بطور دائمی عمده نیازهایشان را نیز خود تامین میکنند.
دکتر محمود احمدی نژاد با اشاره به تصمیم اولیه برای واگذاری احداث این واحد تولیدی اکسیژن به پیمانکاران خارجی اظهار داشت: وقتی این پروژه به مناقصه گذاشته شد پیمانکاران خارجی قیمت های بسیار بالایی پیشنهاد دادند لذا مسئولان مجتمع فولاد مبارکه تصمیم گرفتند با استفاده از پیمانکاران داخلی آن را اجرا کنند و مدیریت مجموعه نیز پشتیبانی بسیار خوبی از پیمانکاران بعمل آورد و امروز این واحد تولیدی ارزانتر ، بسیار باکیفیت تر و با ابتکار کار و خلاقیت ایرانی ساخته شده و این جای بسی خرسندی و افتخار است که مسئولان فولاد مبارکه اعلام کرده اند که می توانند نظیر این واحد را در دیگر کارخانه های فولادسازی کشور نیز احداث نمایند.
شایان ذکر است: عملیات ساخت بزرگ ترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید اکسیژن ، نیتروژن و آرگون کشور که به منظور تأمين اکسيژن، نيتروژن ، آرگن و هواي فشرده مورد نياز جهت افزايش توليد تختال فولاد تا سقف ۷/۲ ميليون تن در سال با ظرفيت ۶۰ هزار نرمال متر مکعب در ساعت با صرف ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زميني به مساحت ۲ هکتار و با هزينه اي بالغ بر ۷۰۰۰ ميليارد ريال اجرا شده است، از ۸۸/۱۰/۲۳ کار خود را آغاز نمود.
گفتنی است :با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال در صنايع بالادستي و پايين دستي فراهم شده است به نحوی که به طور مستقيم ۱۵۰ نفر و به طور غيرمستقيم ۳۰۰ نفر در این واحد و سطح منطقه مشغول به کار شده اند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دازیوش محمد کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
2
وارد کننده مخازن اکیسژن میباشم و شماره موبایلم 091218918... میتونم مخزن ذخیره اکسیژن برای هر کارخانه ای تهیه کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار