کد خبر: 514828
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
فارس: حسین برشان اظهار داشت: جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد 14 اسفند ماه سال جاری در سالن ابرار آموزش و پرورش این شهرستان با حضور ریزعلی خواجوی «دهقان فداکار» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ستاد دیه در ارتباط با زندانیان غیرعمد با اولویت تصادف است، افزود: حادثه در کمین همه افراد جامعه است و با رعایت مواردی کوچک و علم و آگاهی به قوانین می‌توان از بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد.

برشان با اشاره به مثل «مهریه را کی داده، کی گرفته» خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر شاهد صورت گرفتن، ازدواج‌های با مهریه‌های نجومی هستیم، این امر نه تنها ضامن خوشبختی نیست، بلکه عامل زندانی شدن، بسیاری از جوانان شده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن گلریزان ویژه جرائم غیرعمد نهادینه شدن، صفت نیکوکاری و کمک کردن به افراد نیازمند با آبرو و از طرفی کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌هایی که ناخواسته دچار آسیب شده‌اند، است.

نماینده ستاد دیه در شهرستان جیرفت گفت: ستاد دیه یک انجمن خیریه و نیازمند کمک خیران است تا بتواند زندانیان جرائم غیرعمد نظیر دیه، مهریه و ... را هر چه زودتر به آغوش خانواده‌هایشان برگرداند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار