کد خبر: 503845
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
به گزارش نامه، یکی از مهاجمان گلزن پیشین فوتبال ایران کریم باوی است که بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرده است.

وی مدت زیادی در تیم ملی نبوده و تنها ۲۳ بازی برای تیم ملی انجام داده اما در این مدت ۱۰ گل به ثمر رسانده که آمار خوبی است و یکی از بهترین سرزنهای تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود.

باوی که دو ترکش در بدنش دارد خاطره ای جالب از رویارویی با مارادونا نقل کرده است. وی گفت: در یک بازی دوستانه در عربستان دو تیم ستاره های فوتبال خاورمیانه و آمریکای جنوبی برگزار شد و از من نیز دعوت کردند. مربی ما تله سانتانا، مربی وقت عربستان بود. نیمه دوم به زمین رفتم و دو تا بار با ضربه سر تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردم.

وی ادامه داد: دقایق پایانی که نزدیک شد از داور خواستم چند ثانیه مانده به پایان بازی به من خبر دهد. فکر می کرد تاکتیکی برای گلزنی دارم. وقتی با اشاره به من فهماند که به زودی سوت را می زند به جای اینکه بروم سمت دروازه حریف، به سمت مارادونا دویدم و هر جا می رفت مانند سایه دنبالش بودم. همه تعجب کرده بودند. داور که سوت را زد، دست انداختم پیراهن مارادونا را از تنش در آوردم و به سمت رختکن فرار کردم. بنده خدا کاملا متعجب شده بود. هنوز هم این پیراهن از مهمترین داشته های ورزشی ام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار