کد خبر: 485976
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵
مسيح خدايي
«فرشيد نوابي » يكي از بازيگران شركت كننده در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك اصفهان است كه با حضور افتخاري خود در فيلم «دامنه‌هاي سفيد»همراه همسرش «الهام چرخنده» كه نقش اول اين فيلم را ايفا مي‌كند، اولين فيلم سينمايي خود را پس از يك غيبت طولاني ارائه خواهند كرد. اين زوج موفق كه مدتي در خارج از كشور اقامت داشتند، به رغم پيشنهادات كاري كشورهاي بيگانه دوباره به كشور بازگشته‌اند تا با عشق و اراده‌اي مضاعف در فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني حضور پيدا كنند و به هنرنمايي بپردازند.

آقاي نوابي در ابتدا فيلم دامنه‌هاي سفيد را معرفي كنيد.
فيلم «دامنه‌هاي سفيد»به كارگرداني محمدابراهيم معيري و تهيه‌كنندگي بنياد سينمايي فارابي در ژانر كودك توليد شده. اين فيلم فضايي بسيار زيبا ودلنشين به خصوص براي كودكان دارد.

تا حد امكان از داستان فيلم بگوييد.
داستان فيلم درباره عقابي است كه توسط يگ گروه سارق و قاچاقچي حيوانات ربوده مي‌شود كه در اين مقطع يك خانم محقق وارد ماجرا مي‌شود و تصميم مي‌گيرد اين عقاب را از گروه سارقان پس بگيرد و او را با كمك دو فرزندش به طبيعت برگرداند.

گويا شما به صورت افتخاري در فيلم دامنه‌هاي سفيد حضور پيدا كرده‌ايد، درست است؟
بله همين طور است.

درصورت امكان از دلايل كار افتخاري و از نقش‌تان در اين فيلم بگوييد.
راستش من در فيلم نقش همسر همان محققي را بازي مي‌كنم كه نقش اول فيلم است. وقتي كه من فهميدم قرار است نقش همسرم( خانم الهام چرخنده )را بازي كنم با اشتياق پذيرفتم چون برايم مهم بود كه من و ايشان مثل خيلي از كارهاي ديگر باز پس از چند سال دوري از سينماي كشورمان در يك قاب با هم حضور داشته باشيم. نقش من هم در فيلم يكي از نقش‌هايي است كه خانم محقق و بچه‌هاي ديگر را در باز پس‌گيري عقاب سرقت شده ياري مي‌كند و در واقع نقش مهمي نيست و حضور در اين نقش صرفاً به خاطر حضور همسرم در اين فيلم بود.

شما در ابتدا فيلم دامنه‌هاي سفيد را فيلمي عاشقانه و شاعرانه معرفي كرديد، آيا به جز محور اصلي داستان كه بازگرداندن عقاب به طبيعت است، محور فرعي عاشقانه ديگري در فيلم وجود دارد؟
در اينكه فيلم دامنه‌هاي سفيد فيلمي عاشقانه و شاعرانه است هيچ شكي نيست. اما از عشق بين دو انسان هم خبري نيست. در واقع محور عشق اين فيلم حيوانات و طبيعت است. چيزي كه كمتر در سينماي ايران، به خصوص در ژانر كودك به آن پرداخته شده است. در واقع امتياز اين فيلم هم اين نگاه، يعني بازگشت به طبيعت و خداوندي است كه مظهر زيبايي طبيعت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار