کد خبر: 409740
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶
برای حضور در برزیل فهرست تیم ملی فوتسال اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان 25 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد که در بین آنها نام وحید شمسایی، کاپیتان تیم فولادماهان اصفهان دیده نمی شود.
حسین شمس با هدف آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت جایزه بزرگ برزیل که از 25 مهرماه تا 2 آبانماه در این کشور برگزار می شود، 25 بازیکن را به اردوی این تیم فراخواند.

مصطفی نظری، مجتبی نصیری نیا، علیرضا نورالهی، آرش نعمت الهی، روزبه رضازاده، محمد کشاورز، علی کیایی، محمود لطفی، حمید احمدی، مهرداد جابری، احسان زحمتکش، رشید قلی پور، علی رهنما، بهروز جعفری، ابراهیم حاجتی، محمد طاهری، علی اصغر حسن زاده، مصطفی طیبی، ابراهیم مسعودی، احمد اسماعیل پور، جواد اصغری مقدم، مسعود دانشور، مهدی جاوید، شهرام شریف زاده و مرتضی عظیمایی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان هستند.

در مقایسه با تیم اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا حمیدرضا ابراری نیا، محمد هاشم زاده، حسین سلطانی، فرهاد فخیم و مجید رئیسی جایی در فهرست جدید تیم ملی فوتسال ایران ندارند. در این بین محمد هاشم زاده با تیم ملی فوتسال ایران وداع کرده و حمید ابراری نیا نیز دچار مصدومیت شده است. به این جمع باید نام وحید شمسایی را هم اضافه کنیم که پس از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان که عناوین نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل در سال‌های 2007 و 2009 را در کارنامه افتخارات خود دارد، به عنوان قهرمان آسیا در ششمین دوره این رقابت‌ها حضور پیدا می کند.

ششمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل با حضور تیم‌های اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، روسیه، رومانی، جمهوری چک و هلند (اروپا)، ایران، قطر و تایلند (آسیا)، برزیل و آرژانتین (آمریکای جنوبی)، لیبی و موزامبیک (آفریقا) و کاستاریکا و گواتمالا (آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب) برگزار می شود.

ایران با کسب دو عنوان نایب قهرمانی پس از برزیل پرافتخارترین تیم حاضر در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل است.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان می بایست در تاریخ 3 مهرماه در سالن سرپوشیده کمپ تیم‌های ملی خود را به مربیان تیم ملی فوتسال کشورمان معرفی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار