کد خبر: 1238214
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: علی کریمی، فوتبالیست سابق که در پاییز ۱۴۰۱ با رفتن از ایران و دادن اختیار اکانت خود به دست شبکه آشوب، توانست اقامتش در امریکا را بگیرد، حالا دلخور است که رفقای سابق او را حتی در فضای مجازی هم آنفالو کرده‌اند!
«خیلی‌ها را ما داشتیم که همدیگر را فالو داشتیم، اما به بهانه‌های مختلف ما را آنفالو کردند. اشکالی هم ندارد. من تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که به تبع کاری که آن‌ها کردند، آن‌ها را آنفالو کنم» و بعد با پوزخند و دلخوری اضافه می‌کند: «یک روزی هم در کوچه ما عروسی میشه!» و چنین اتفاقی را هزینه کارهایش می‌داند و می‌گوید: «خیالی نیست!»
اهل سیاست می‌دانند و اذعان هم کرده‌اند که علی کریمی برای خواص و لیدر‌های جریان برانداز ارزش سیاسی ندارد و صرفاً او را ابزاری برای تأثیرگذاری بر بخشی از افکار عمومی سطح پایین ضدانقلاب می‌دانند و برای چنین کاری رویش حساب باز کرده بودند. 
حتی شهرام همایون، روزنامه‌نگار سلطنت‌طلب هم با افشاگری علیه ضدانقلاب گفته بود که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، افرادی مثل علی کریمی نخودی محسوب می‌شوند! او در یک نشست کلاب‌هاوسی عنوان کرده است که کریمی ارزش سیاسی برای ضدانقلاب ندارد. 
البته این بار اول نیست که علی کریمی آنفالو می‌شود، پس از آغاز کودک‌کشی در غزه، صفحات مربوط به این بازیکن به دلیل حمایت از ارتش جنایتکار رژیم‌صهیونیستی از سوی بسیاری از کاربران اینترنتی آنفالو شده بود. در آن ایام کمپین‌های مختلفی جهت آنفالو و بلاک کاربران حامی رژیم‌صهیونیستی به راه افتاده بود. از جمله صفحه اینستاگرامی «blockout. ۲۰۲۲» کمپین خود را با عنوان «یک فالوی من منجر به هزاران آنفالو می‌شود» آغاز کرد. 
این صفحه در تشریح این کمپین که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه‌اندازی شده است، نوشت: «به‌خاطر سپردن برخی حساب‌ها و جست‌وجوی تک‌به‌تک آن‌ها سخت است، بنابراین من این اکانت را ایجاد کردم و چهره‌هایی را که باید بلاک شوند، فالو کردم. می‌توانید روی فهرست فالوی من کلیک و آن‌ها را بلاک کنید.» 
در اوایل راه‌اندازی این کمپین، صفحه کمپانی‌های بین‌المللی نظیر مک‌دونالد، دیزنی، کوکاکولا و استارباکس به عنوان پیشنهاد برای آنفالو و بلاک معرفی شدند. این کمپانی‌ها از رژیم‌صهیونیستی حمایت مالی و معنوی می‌کنند. برخی شرکت‌ها نظیر مک‌دونالد، بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای جهان، در اوایل جنگ، اعلام کرده بودند هزاران وعده غذایی برای سربازان صهیونیست مستقر در خط مقدم ارسال می‌کنند!
چند روزی که از کمپین مذکور گذشت، برخی کاربران در بخش پیام‌ها صفحات برخی فوتبالیست‌های حامی اسرائیل را برای آنفالو پیشنهاد دادند، بنابراین این کمپین که ابتدا چهره‌های مشهور هنری و کمپانی‌های مشهور جهان را به عنوان حامی جنایت و نسل‌کشی معرفی کرده بود، ورزشکاران را هم به این فهرست اضافه کرد و نام علی کریمی هم در این فهرست قرار گرفت؛ چه آنکه او با آغاز حمله صهیونیست‌ها به غزه به حمایت از این نسل‌کشی و جنایات علیه مردم بی‌دفاع پرداخت و حتی اسرای فلسطینی را به استهزا گرفت. 
علی کریمی بار‌ها از جنایات آشوبگران در تهران و شهر‌های دیگر هم دفاع کرده است و طبعاً خیلی هم عجیب و غریب نیست که چنین فردی از نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه هم دفاع کند، اما روشن است که نباید منتظر باشد اعتراضی هم به او صورت نگیرد. به نظر می‌رسد با تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و خاموشی براندازان، بازار امثال علی کریمی هم از رونق افتاده است و حالا باید منتظر بنشیند که شاید به قول خودش، در کوچه آن‌ها هم عروسی بشود!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار