کد خبر: 1229897
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
امداد خودرو تبریز ، در واقع از بعضی جنبه‌ها، خودروها هم شبیه انسان‌ها هستند. همان‌طور که انسان‌ها گاهی به اورژانس و پزشک نیاز پیدا می‌کنند، خودروها هم به امداد و تعمیرکار نیاز دارند؛ به‌ویژه، زمانی که بدون خبر و در وسط خیابان دچار مشکل می‌شوند.

تبلیغات :::..:::::.....

 

امداد خودرو تبریز ، در واقع از بعضی جنبه‌ها، خودروها هم شبیه انسان‌ها هستند. همان‌طور که انسان‌ها گاهی به اورژانس و پزشک نیاز پیدا می‌کنند، خودروها هم به امداد و تعمیرکار نیاز دارند؛ به‌ویژه، زمانی که بدون خبر و در وسط خیابان دچار مشکل می‌شوند. امداد خودرو تبریز مکانیک سیار، یکی از همان اورژانس‌های لازم برای خودروی شما است که بهترین خدمات ممکن را در محل شما ارائه می‌دهد و دوباره اتومبیلتان را به خیابان برمی‌گرداند. در این مقاله، با ما همراه باشید تا شما را با خدمات امداد خودروی تبریز آشنا کنیم و شیوه استفاده از خدمات این مجموعه را توضیح دهیم.

Picture 2080540467

امداد خودرو تبریز چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

خدمات متنوعی توسط مجموعه مکانیک سیار امداد خودروی تبریز به مشتریان ارائه می‌شوند. در ادامه، می‌خواهیم مجموعه‌ای از این خدمات را به شما معرفی کنیم.

یدک‌کش امداد خودرو تبریز

خاموش شدن خودرو کنار جاده به هر دلیلی هم که باشد، می‌تواند روز شما را با چالش بزرگی روبه‌رو کند؛ اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چون می‌توانید به‌راحتی با امداد خودرو تبریز مکانیک سیار تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را حل کنید. بااین‌حال، نمی‌توان تمام انواع تعمیرهای تخصصی خودرو را کنار جاده انجام داد.

به همین دلیل، شما می‌توانید با استفاده از خدمات یدکش تبریز، اتومبیل خود را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه برسانید. با وجود آنکه تیم تخصصی امداد خودرو تبریز بااحتیاط کامل، خودروی شما را به محل موردنظرتان می‌رساند؛ ولی اگر خودروی شما لوکس است یا حساسیت زیادی در مورد جابه‌جایی آن دارید، می‌توانید از خدمات کفی خودروبر استفاده کنید. به‌این‌ترتیب، خودروی شما به‌صورت کامل با جرثقیل جابه‌جا می‌شود و هیچ آسیبی به بدنه آن نمی‌رسد.

امداد قفل و سوئیچ

گاهی پیش می‌آید که به دلیل‌های گوناگون‌، سوئیچ خودرو گم می‌شود، کلید داخل مغزی می‌شکند، آلودگی‌ها مانع از گردش سوئیچ می‌شوند و چندین و چند مشکل برای سوئیچ و قفل شما به وجود می‌آیند. در این هنگام هم می‌توانید از خدمات امداد خودرو تبریز مکانیک سیار، برای امداد قفل و سوئیچ استفاده کنید. فرقی ندارد که اتومبیل شما ایرانی است یا خارجی، چون تیم تخصصی امداد خودرو مشکلتان را حل می‌کند.

تعمیر خودرو و تعویض قطعات در محل شما

تمام خودروبرهای  امداد خودرو تبریز  ، قطعات یدکی اورجینال را به همراه دارند و آن به قیمت مناسب در محل خودرو به مشتریان این مجموعه ارائه می‌دهند؛ بنابراین، هنگام بروز مشکل برای اتومبیلتان در هر جایی از تبریز که باشید، می‌توانید روی کمک تیم متخصص مکانیک سیار تبریز حساب کنید. متخصص‌های امداد خودرو با مهارت خود در تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی و همراه داشتن قطعات اورجینال، مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل می‌کنند.

پنچرگیری سیار

پنچر شدن خودرو مشکلی است که برای هر اتومبیلی چه ایرانی و چه خارجی رخ می‌دهد. فرقی نمی‌کند که مقصد شما کجا باشد، رفتن به سر کار و حضور در یک جلسه کاری مهم، سفر جاده‌ای یا رسیدن به ‌قرار با دوستان صمیمی‌تان، چون پنچر شدن اتومبیل، می‌تواند تمام برنامه‌هایتان را برهم بزند. سرویس پنچرگیری، تعویض لاستیک و نصب لاستیک زاپاس توسط امداد خودرو تبریز مکانیک سیار ارائه می‌شود و می‌تواند دوباره شما را به جاده برگرداند.

سوخت‌رسانی سیار

شاید افرادی را کنار جاده یا خیابان دیده باشید که بطری به دست، سعی می‌کنند مقداری سوخت به دست بیاورند و خودروی خود را تا جایگاه بنزین یا مقصدشان برسانند. با وجود امداد خودرو تبریز مکانیک سیار، نیازی نیست که شما هم چنین ماجرایی را تجربه کنید؛ چون واحد امداد بنزین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما سوخت می‌رساند.

تعویض روغن خودرو

یکی از سرویس‌هایی که باید به‌صورت دوره‌ای برای خودرو انجام شود، تعویض روغن است. این موضوع به‌طور مستقیم روی سلامت و طول عمر موتور خودرو و قطعات داخلی آن تأثیر می‌گذارد. شما می‌توانید تعویض روغن خودروی خود را به سرویس دوره‌ای امداد خودرو تبریز بسپارید.

سایر خدمات امداد خودروی تبریز

مجموعه امداد خودرو تبریز با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان خود، خدمات دیگری را مانند بازیابی تنظیمات کارخانه، تعمیر و نگهداری سیستم سوخت، اصلاح چرخ‌ها، بازرسی ایمنی و انتشار، تعمیر رادیاتور ترک‌خورده، تعمیرات صافکاری و رنگ خودرو، عیب‌یابی سیستم برق خودرو و غیره هم ارائه می‌دهد.

استفاده از خدمات امداد خودروی تبریز چه مزیت‌هایی دارد؟

با استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز مکانیک سیار می‌توانید به‌جای معطل شدن کنار خیابان، تحمل استرس و از دست‌ دادن زمان ارزشمندتان، به‌سرعت، سرویسی که برای برطرف ‌شدن مشکل اتومبیلتان نیاز دارید را دریافت کنید. مجموعه امداد خودرو تبریز با ارسال نیروی متخصص از نزدیک‌ترین محل به شما، در کنار افزایش سرعت خدمت‌رسانی، باعث کاهش هزینه‌های دریافتی هم می‌شود. شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز برای دریافت خدمات، با این مجموعه در تبریز تماس بگیرید.

چگونه به امداد خودرو دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به خدمات مکانیک سیار یا هر خدمت دیگری که توسط امداد خودروی تبریز ارائه می‌شود، تنها کافی است از هر جای شهر تبریز با کارشناسان پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید تا آن‌ها سریع‌ترین راه را برای خدمت‌رسانی و برطرف کردن مشکلاتتان ارائه دهند. پس از تماس با امداد خودرو و اطلاعاتی که از وضعیت دقیق پیش‌آمده برای اتومبیلتان به کارشناسان می‌دهید، متخصص‌های این مجموعه با ابزار، تجهیزات سیار و خودروبر به محل شما اعزام می‌شوند و تمام سرویس‌هایی را که در محل قابل‌اجرا باشند، روی خودرو پیاده می‌کنند؛ ولی اگر نقص فنی به وجود آمده به شکلی باشد که نتوان آن را در محل انجام داد، خودروهای یدک‌کش امداد خودرو، اتومبیل شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا تعمیرگاه موردنظرتان انتقال می‌دهند.

هزینه استفاده از خدمات امداد خودروی تبریز چقدر است؟

هر خودروی در راه مانده، شرایط ویژه‌ و نیازهای خاصی دارد. برخی از آن‌ها با یک پنچرگیری ساده دوباره به جاده برمی‌گردند؛ اما برخی دیگر به خدماتی مانند تعویض قطعه یا حتی انتقال به تعمیرگاه نیاز پیدا می‌کنند؛ بنابراین، نمی‌توان در مورد مبلغ دقیق هزینه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو صحبت کرد. همان‌طور که اشاره کردیم، این هزینه‌ها باتوجه به نیازهای خودرو و خدمات موردنیاز آن تعیین می‌شوند.

با امداد خودروی تبریز، در راه نمی‌مانید!

در این مقاله، شما را با خدمات امداد خودرو تبریز آشنا کردیم؛ خدماتی که می‌توانند حجم دردسرهای خرابی یا مشکلات اتومبیلتان را کم کرده و بر مقدار آرامش و راحتی خیالتان اضافه کنند. امداد خودروی تبریز، خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی و به تمام اتومبیل‌های ایران خودرو و سایپا ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که به پنچرگیری سیار نیاز داشته باشید یا بخواهید از خودروبر، جرثقیل یا مکانیک سیار کمک بگیرید؛ چون می‌توانید با شماره ۰۹۱۴۵۰۹۵۲۰۲ امداد خودرو تبریز مکانیک سیار رضا مکانیک تماس بگیرید و این خدمات را در تمام شهر تبریز دریافت کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار