کد خبر: 1221560
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
گردان‌های قدس از هلاکت یک افسر و سه نظامی صهیونیست در طولکرم در کرانه باختری پس از گرفتار شدن خودرو آن‌ها در کمین رزمندگان فلسطینی در یک عملیات استثنایی خبر داد.

جوان آنلاین: گردان‌های قدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که رزمندگانش یک خودروی نظامی حامل یک افسر و سه نظامی صهیونیست را در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری به کمین انداخته و همه آن‌ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، تیپ طولکرم با صدور بیانیه‌ای درباره این عملیات اعلام کرد که رزمندگانش پس از زیر نظر گرفتن تحرکات نظامیان اشغالگر در منطقه دیر الغصون در شمال شهر طولکرم، خودرو حامل یک افسر و سه نظامی صهیونیست را به کمین انداخته و به سوی آن‌ها تیراندازی کردند و هر چهار نفر را به هلاکت رساندند و خودرو آن‌ها نیز واژگون شد و رزمندگان به سلامت محل عملیات را ترک کردند.

گفتنی است که دروازه دیرالغصون در منطقه مرزی شمال غرب طولکرم واقع شده است و رزمندگان مقاومت توانستند دروازه را دور بزنند و به سرزمین‌های اشغالی نفوذ و از دیواری که اشغالگران چندین ماه است در اطراف سراسر کرانه باختری ساخته‌اند، عبور کنند.

پس از این عملیات استثنایی، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده در طولکرم مستقر شده و در حال بازرسی منطقه و به‌دنبال مجریان عملیات هستند. این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به این عملیات موفقیت‌آمیز رزمندگان فلسطینی را سانسور کرده و چیزی درباره آن منتشر نکرده‌اند.

اعلام این عملیات ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که ارتش اشغالگر از کشته شدن یک درجه‌دار و زخمی شدن شدید یک افسر و یک نظامی دیگر در نتیجه عملیات روز جمعه مجاهد فلسطینی «برکات منصور» در روستای «دیر بزیغ» در نزدیکی رام الله در کرانه باختری خبر داد. این مجاهد فلسطینی پس از ساعت‌ها درگیری با نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار