کد خبر: 1220211
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آخرین تلاش مرادی در فدراسیون والیبال
کمتر از یک هفته دیگر دوران سرپرستی وحید مرادی به نقطه پایان می‌رسد. با وجود این، سرپرست فدراسیون والیبال همچنان به دنبال تکمیل کادرفنی تیم‌ملی است
شمیم رضوان

جوان آنلاین: کمتر از یک هفته دیگر دوران سرپرستی وحید مرادی به نقطه پایان می‌رسد. با وجود این، سرپرست فدراسیون والیبال همچنان به دنبال تکمیل کادرفنی تیم‌ملی است. 
انتخاب سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران بدون شک مهم‌ترین کار مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون بود. سرپرستی که حالا به دنبال تکمیل کادرفنی تیم ملی قبل از خروج از فدراسیون است. هرچند که هنوز هم انتقاد‌هایی بابت انتخاب پائز به گوشش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که بی‌توجه به تمام این حرف‌ها، او در پی آن است که داستان کادرفنی تیم‌ملی را به پایان برساند و پس از آن چمدانش را برای ترک فدراسیون والیبال ببندد: «مهم‌ترین کاری که در پیش داشتیم، انتخاب سرمربی برای تیم ملی بود. کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است و باید بهترین انتخاب را برای رسیدن به این سهمیه انجام می‌دادیم. انتخاب‌های زیادی داشتیم و با نفرات بسیاری هم صحبت کردیم، اما دست‌آخر با کمیته فنی روی پائز به توافق رسیدیم. مربی که وقتی ببیند یک ایران از او حمایت می‌کنند، انگیزه‌هایش بیشتر هم می‌شود. حالا، اما در حال بررسی دستیاران پائز هستیم. پنج نفر می‌توانند روی نیمکت تیم بنشینند که دو نفر آن‌ها با سرمربی می‌آیند. برای انتخاب سایر دستیاران پائز هم ۱۲ نفر را در لیست داریم که در حال بررسی آن‌ها در کمیته فنی هستیم. مهم‌ترین ویژگی افرادی که به عنوان دستیار باید روی نیمکت تیم ملی باشند، این است که پائز را قبول داشته باشند و او را حمایت کنند. بعد از آن هم ذهن برنده و شناخت کافی از تمامی بازیکنان در تمامی رده‌های سنی داشته باشند. در کنار همه این موارد، مربی برای ما قابل قبول است که حاشیه نداشته باشد.»
فدراسیون والیبال بی‌شک سال جدید را با رئیس جدید آغاز می‌کند، اما از صحبت‌های مرادی اینگونه برداشت می‌شود که در صورت بازگشت داورزنی، ترجیح مرادی کنار کشیدن باشد تا ادامه دادن: «در بحث مدیریتی همیشه اختلاف‌نظر‌هایی با داورزنی داشته و دارم. رفاقت ما سر جایش است، اما همیشه اختلاف دیدگاه داریم. بنابراین اگر قرار باشد من جایی مسئولیت بگیرم براساس اندیشه‌های خودم جلو می‌روم. دغدغه همیشگی ما منافع والیبال است. از بین شش نفر نامزد‌های ریاست، پنج نفر آن‌ها والیبالی هستند و تنها یک نفر سابقه مدیریتی دارد. به اعتقاد من مدیریت در ورزش و کار فنی دو مقوله کاملاً جدا از یکدیگر هستند. مدیریت یک فدراسیون به توانایی و دانش مدیریت نیاز دارد و این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل فنی ندارد. همه گزینه‌های ریاست فدراسیون، مرا به عنوان نایب‌رئیس معرفی کرده‌اند، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و این موضوع برعهده خودم است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار