کد خبر: 1218775
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
یک دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی، وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم را به خاطر نگرانی از تبعات سیاست‌های تندروانه و ستیزه‌جویانه وی علیه مسلمانان در آستانه ماه مبارک رمضان، بایکوت کرد.

جوان آنلاین: شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دیگر نماینده ای به نشست های هفتگی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی نخواهد فرستاد.

به گزارش ایرنا از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، شورای مذکور، علت این تصمیم را رعایت نشدن قوانین امنیتی از سوی دفتر بن گویر به ویژه حضور افراد با تلفن همراه در این نشست ها اعلام کرد.

براساس این گزارش، مقامات شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نگران هستند که حضور افراد با تلفن همراه در نشست های امنیتی، موجب افشای بسیاری از مسایل محرمانه شود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارش متفاوتی، علت عدم حضور نمایندگان شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به این سلسله نشست ها را درگیری بن گویر با نماینده های مزبور عنوان کرد.

براساس این گزارش، بن گویر و نماینده شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نشست قبلی، درباره چگونگی مدیریت مسایل امنیتی در ماه مبارک رمضان، با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) نیز اعلام کرد که به خاطر رعایت نشدن قوانین امنیتی و بی احترامی همراهان بن گویر، نماینده ای به نشست های وزارت امنیت داخلی نخواهد فرستاد.

از آنجا که دفتر نخست وزیری نیز اعلام کرده که دیگر در نشست های هفتگی وزارت امنیتی داخلی شرکت نخواهد کرد، به این ترتیب، نشست های این وزارتخانه فقط با اعضای زیرمجموعه آن یعنی پلیس، سازمان زندان ها و سازمان امداد و نجات برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان موجب گسترش نگرانی های امنیتی در میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

از آنجا که دستگاه امنیتی رژیم اشغالگر نگران شروع انتفاضه جدیدی در کرانه باختری، قدس و سراسر سرزمین های اشغالی است، تلاش می کند تا با میانجی‌گری آمریکا، قطر و مصر، شرایط را برای ایجاد آتش بس تا پیش از این ماه مبارک فراهم کند.

کاخ سفید تلاش می کند تا پیش از ماه مبارک رمضان، رژیم اشغالگر را از باتلاق غزه خارج کند و به جنگ علیه منطقه پایان دهد.

دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی بارها درباره شروع انتفاضه جدیدی علیه اشغالگران در قدس، کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی در ماه مبارک رمضان هشدار داده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار