کد خبر: 1218454
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
اهالی ورزش دیروز هم مانند دیگر عرصه‌های حساس تصاویر ماندگاری از خود به جا گذاشتند و نشان دادند از هیچ تلاشی برای اعتلای نام ایران در‌یغ نمی‌کنند. ورزشی‌ها همزمان با حضور در انتخابات از نمایندگان منتخب مردم می‌خواستند که دغدغه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را داشته‌باشند و البته در کنار آن نگاه ویژه‌تری هم نسبت به دوره‌های قبلی به ورزش کشور و ورزشکاران افتخار آفرین و مدال‌آور داشته‌باشند. 
فریدون حسن

جوان آنلاین: انتخاب ورزشگاه شهید شیرودی به عنوان محل اخذ رأی جامعه ورزش کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باعث شده‌بود اهالی ورزش از همان ساعات ابتدایی شروع اخذ رأی، خود را به ورزشگاه قدیمی و پیر پایتخت برسانند تا همراه و همدوش مردم در مسیر استقلال و سرافرازی ایران اسلامی حرکت کنند. 
اهالی ورزش دیروز هم مانند دیگر عرصه‌های حساس تصاویر ماندگاری از خود به جا گذاشتند و نشان دادند از هیچ تلاشی برای اعتلای نام ایران در‌یغ نمی‌کنند. ورزشی‌ها همزمان با حضور در انتخابات از نمایندگان منتخب مردم می‌خواستند که دغدغه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را داشته‌باشند و البته در کنار آن نگاه ویژه‌تری هم نسبت به دوره‌های قبلی به ورزش کشور و ورزشکاران افتخار آفرین و مدال‌آور داشته‌باشند. 
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در انتخابات گفت: نمایندگان دو وظیفه دارند؛ یکی بحث قانون‌گذاری و دیگری بحث نظارت است. آن‌ها در بحث قانون‌گذاری می‌توانند به ورزش و توسعه آن در بخش کلان کمک کنند. امیدوارم نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، بهتر از گذشته تلاش و به توسعه ورزش کمک کنند. 
محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک هم اظهار داشت: امیدوارم امروز سرنوشت خوبی تعیین شود. در مملکت ما مردم با رأی و بی‌رأی پای نظام هستند، حتی آن کسی هم که نیاید، یقین بدانید هر جا احساس خطر کند، به رأی‌کار ندارد و اولین نفر جلو می‌آید. شما ۲۲ بهمن را دیدید که باورنکردنی بود و امسال استقبال زیادی شد. مردم خود را در فضای سرد زمستانی با حضور خودشان ثابت کردند. 
 جواد فروغی، قهرمان المپیک 
به عنوان یک ایرانی و ورزشکار وظیفه خود دانستم که در انتخابات شرکت کنم از نمایندگانی که انتخاب می‌شوند درخواست می‌کنم به فکر مردم باشند و مسائل اقتصادی مردم را به ویژه مد‌نظر قرار دهند و به فکر رفاه، امنیت و سفره مردم باشند و خود را مرتب مدیون مردم بدانند. از نمایندگان منتخب می‌خواهم که به ورزش کشور بیشتر بها بدهند. 
 مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال 
ما هم مثل اهالی ورزش برای انداختن رأی به صندوق آمدیم. حضور جامعه ورزش بسیار پرشور است، امیدوارم هر که اصلح‌تر است، به مجلس راه پیدا کند و توجه ویژه به ورزش داشته‌باشد. هرکس برای مردم کار کند، اصلح است. 
 شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش 
امروز عهد و پیمان مجددی با شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب خواهیم بست که تا پای جان، بر اصول و آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد. 
 علی جوادی، مدیر کل ورزش  استان تهران 
مردم و ورزشکاران همیشه در صحنه هستند. به نمایندگی از جامعه ورزش، از نمایندگانی که به عنوان منتخبان مردم راهی مجلس می‌شوند، می‌خواهم که نگاه‌شان به ورزش بهتر شود و شناخت بهتری داشته‌باشند، چراکه ورزش برای شادی مردم و کمترشدن آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است. 
 زهرا اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک 
جامعه ورزش امروز در سالن افراسیابی برای حضور در انتخابات حاضر شده‌اند. فضای بسیار گرم، صمیمی و پرشوری امروز در این سالن حاکم است و امیدوارم بهترین تصمیمات برای کشور گرفته‌شود. 
 پرویز مظلومی، پیشکسوت فوتبال 
هرکس دلش با ایران است باید پای کار بیاید و کسانی را که اصلح و متخصص هستند، انتخاب کنند. مردم پای کار هستند و انتظار دارند به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود و امیدوارم قدردان این مردم باشیم.
 وحید مرادی، رئیس فدراسیون والیبال 
در بخش ورزشی این انتظار از نمایندگان است که نگاه ویژه‌ای داشته‌باشند. در سالیان گذشته به ورزش کم‌توجهی شده‌است. اعتبارات ورزش بسیار ناچیز است. در قوانینی که تصویب می‌کنند به این موضوع توجه داشته‌باشند که باید ۵۰ سال آینده ایران اسلامی را ببینند. 
 جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال 
مشارکت پرشور ورزشی‌ها نشان داد تا چه میزان به نظام پایبند هستند. امنیت کشور به همین راحتی‌ها به دست نیامده و ما قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستیم. این باید تداوم داشته‌باشد و امیدوارم ایران اسلامی روز به روز در مسیر پیشرفت گام بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار