کد خبر: 1215137
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به دلیل ضعفی که در نظارت دولت وجود دارد که هم در دولت قبل بوده و هم این دولت، متأسفانه قیمت‌ها اغلب پس از عید نوروز دستخوش تغییر می‌شود.

جوان آنلاین: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سئوال که آیا قیمت کالا‌های مصرفی در شب عید تغییر خواهد کرد و آیا مجلس درباره این موضوع چاره‌اندیشی کرده یا خیر؟ اظهار کرد: چون نرخ ارز ترجیحی را برای سال ۱۴۰۳ هم در نظر گرفتیم نباید افزایش قیمتی اتفاق بیافتد.

به گزارش آنا، وی افزود: البته به دلیل ضعفی که در نظارت دولت وجود دارد که هم در دولت قبل بوده و هم این دولت، متأسفانه قیمت‌ها اغلب پس از عید نوروز دستخوش تغییر می‌شود.

پورابراهیمی ادامه داد: طبیعتاً دولت برای حل این مسئله باید سیستم کالابرگ یا نظارت بر شبکه توزیع مصرف کننده را تقویت کند که اثر ناشی از تورم (علی‌رغم اینکه مجلس و خود دولت عددی برایش در نظر می‌گیرند و قرار است قیمت‌ها با قیمت‌های سال‌های قبل به مردم داده شود) تاثیر نگذارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: به نظر من راهکار این مسئله باید نظارت بیشتر و رویکرد دقیق‌تر حوزه نظارتی دولت باشد که کالا با دغدغه کمتری با قیمت‌های قبلی به دست مردم برسد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
1
سود بانکی را حذف کنید
اقتصادمان درست میشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار