کد خبر: 1214720
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، آیین افتتاح ۱۴ طرح مخابراتی شهرستان سملقان با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی به صورت متمرکز در مرکز مخابرات روستای مهمانک، برگزار شد.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جوان، طی مراسمی با حضور ناهیدی،معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ،فرماندار شهرستان سملقان ،مدیر مخابرات منطقه و جمعی از سایر مسئولین استانی و شهرستان در مرکز مخابرات مهمانک از توابع این شهرستان ۱۴ پروژه مخابراتی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

ناهیدی،معاون استاندار خراسان شمالی در این مراسم طی سخنانی در خصوص نقش توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در توسعه سایر صنایع و زمینه های مختلف علمی،آموزشی و... تلاش صورت گرفته در مخابرات منطقه را قابل تقدیر دانست.

وی تصریح کرد: با وجود سختی کار و هزینه های بالای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، خوشبختانه با وجود دانش،تخصص و تلاش مدیران و کارکنان مجموعه مخابرات و سایر مسئولین اجرایی روند رشد و توسعه بستر مخابراتی و اجرای طرح ملی فیبر که به چند سال زمان نیاز داشت در مدت زمان کوتاه‌تری در استان اجرایی شده است.

بنا به این گزارش این پروژه ها شامل راه اندازی و ارتقاء سرعت اینترنت همراه اول، توسعه فیبرنوری دوربینهای شهرداری،توسعه فیبر سازمانها و دستگاههای اجرایی، توسعه اینترنت فیبر خانگی، توسعه فیبر نوری روستایی و ... در نقاط مختلف سملقان ، بود‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار