کد خبر: 1213514
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
مدیرکل شرکت گاز خراسان شمالی:
همزمان با دهه فجر سال جاری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند گردیدند.
سهیلا سعیدی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری جوان، سیدمحمود هاشمی، مدیرکل شرکت گاز خراسان شمالی از جشن پایان گازرسانی به کلیه روستاهای استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند گردیدند.
وی بیان کرد: در دهه فجر سال ۱۴۰۲ تعدادی از پروژه‌ها قابل افتتاح می‌باشند که یکی از این پروژه‌ها، گازرسانی به ۲۶ روستا در استان با هزینه اجرایی ۸۵ میلیارد تومان می‌باشد.
هاشمی گفت: در حوزه شهری گازرسانی به ۱۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، با هزینه اجرایی ۸ میلیارد تومان به طول ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۵۶۰ انشعاب انجام گردیده است.
مدیر کل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در دهه فجر سال جاری تعداد ۶ پروژه در استان قابل افتتاح می باشد، که جمع هزینه اجرای آنها ۱۴۶ میلیارد تومان است.
هاشمی در ادامه از پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر سال ۱۴۰۲ نام برده و افزود: این پروژه‌ها به ترتیب احداث خط تغذیه تقویتی صنایع فرایند با هزینه اجرایی ۱۳ میلیارد تومان، گازرسانی به ۲۶ روستا و شهرک روستایی استان با هزینه اجرایی ۸۵ میلیارد تومان، گازرسانی به ۲۵ واحد صنعتی و تولیدی استان با هزینه ۲۰ میلیارد تومان، احداث خط انتقال کارخانه آلومینا و تقویتی شهرستان‌های جاجرم و گرمه با هزینه اجرای ۱۵ میلیارد تومان، گازرسانی به پاسگاه‌ها و مراکز نظامی با هزینه اجرایی ۵ میلیارد تومان و گازرسانی به ۱۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با هزینه اجرای ۸ میلیارد تومان می باشند.
مدیر کل شرکت گاز استان در ادامه عملکرد شرکت در دولت سیزدهم را اینگونه عنوان کرد: در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم تعداد مشترکین گاز خراسان شمالی ۳۳۹ هزار و ۱۳۰ بوده که در پایان دی ۱۴۰۲ به ۳۶۸ هزار و ۱۱۲ بوده که تعداد ۲۸ هزار و ۹۸۲ مشترک افزایش داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار