کد خبر: 1211483
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی مربوط به حوزه راه روستایی و راه عشایری توزیع شد که از این مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان به حوزه راه روستایی اختصاص یافت.
شهربانو بشکنی

یعقوبعلی نظری در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، چهار دستور کار اصلی داشتیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: در دستورکار اول ۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی توزیع شد که مربوط به حوزه راه روستایی و راه عشایری بود. از این مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان به حوزه راه روستایی و ۳۵ میلیارد تومان هم به راه عشایری اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در حوزه مصوبات قبلی این شورا صورت گرفت، تصریح کرد: بعضی از پروژه‌ها در شورا مصوب شده بود که از طریق مشارکت عمومی و خصوصی تحقق پیدا کنند و لذا حسب مصوبه شورا، تخصیص را برای این ۱۵۵ پروژه‌ ممنوع کرده بودیم که بر این اساس امروز ۴۳ پروژه‌ از ممنوعیت تخصیص خارج شد. 

نظری تاکید کرد: این ۴۳ پروژه‌ جزو طرح‌هایی بود که باید به اتمام می‌رسید و بعضاً آنها از مصوبات سفر بودند. موضوع بعدی در این جلسه مازاد درآمد‌های استانی بود که طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده بود و بر اساس آن رقم ۹۰۰ میلیارد تومان درآمدهای دولتی را افزایش داده بودیم که توانستیم ۱۰۶ درصد از این درآمدها را محقق کنیم. 

استاندار خراسان با بیان اینکه ۲۵ مصوبه کارگروه امور زیربنایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان طرح شد و با نظر حداکثری به تصویب رسید، ادامه داد: طبق گزارشات واصله ۳۲ درصد بخش تملک و دارایی ما با بودجه عمرانی تخصیص داشته است و امیدواریم تا ابتدای بهمن‌ها با ۲۰ درصد دیگر این رقم به ۵۰ درصد تخصیص افزایش کند. باید گفت؛ این ۲۰ درصد مربوط به تکمیل ۵۱۲ پروژه در سطح استان است که با تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه به بهره‌برداری خواهند رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار