کد خبر: 1210787
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
در ۹ ماهه سال جاری صورت گرفت :
اصفهان - مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:بیش از 304 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در 9 ماهه سال جاری در سطح استان اصفهان انجام شد که این میزان 20 درصد بیش از برنامه پیش بینی شده است.

 

حسین اکبریان بیان داشت: پیشرفت کلی طرح های درحال اجرای این شرکت قابل توجه است، به طوری که در 9 ماهه سال جاری شاهد 127 کیلومتر توسعه و 118 کیلومتر اصلاح شبکه آب و حدود 59 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال آب در استان هستیم.

 وی طول شبکه توزیع آب استان اصفهان را 17 هزار 714 کیلومتر عنوان کرد و گفت: طول شبکه توزیع آب استان 5 درصد طول شبکه توزیع آب کل کشور را شامل می شود که 12 هزار و 500 کیلومتر آن در بخش شهری و 5 هزار و 200 کیلومتر آن در بخش روستایی است.

 اکبریان در خصوص خطوط انتقال آب گفت: در حال حاضر طول خطوط انتقال آب استان 5 هزار و 583 کیلومتر است که 2 هزار و 643 کیلومتر آن در بخش شهری و 2 هزار و 940 کیلومتر آن در بخش روستایی قرار دارد.

 مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان به طرح جهاد مخزن سازی که در آبفای استان اصفهان در حال اجرا است اشاره کرد و افزود: حجم کل مخازن استان اصفهان در حال حاضر بیش از 1 میلیون و 224 هزار متر مکعب است که بر اساس طرح جهاد مخزن سازی، ساخت مخازن رو به افزایش است.

اکبریان با بیان اینکه ارائه خدمات پایدار به مردم استان اصفهان از نخستین و مهم ترین وظیفه های شرکت آبفا است، خاطر نشان ساخت: در همین راستا تلاش می شود که از تمامی ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار