کد خبر: 1209994
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
منچستریونایتد و تاتنهام به پیروزی نیاز دارند
قرمز‌های منچستر در سال جدید اولین جدال خود در لیگ جزیره را برابر تاتنهام برگزار می‌کنند. منچستریونایتد در شرایطی امشب مقابل سفیدپوشان قرار می‌گیرد که با باخت برابر ناتینگهام‌فارست سال را تمام کرد.
اشرف رامین

قرمز‌های منچستر در سال جدید اولین جدال خود در لیگ جزیره را برابر تاتنهام برگزار می‌کنند. منچستریونایتد در شرایطی امشب مقابل سفیدپوشان قرار می‌گیرد که با باخت برابر ناتینگهام‌فارست سال را تمام کرد. تیم پرانتقاد منچستر با برد مقابل ویگان همچنان در جام‌حذفی حضور دارد. با این حال منچستر در رتبه هشتم جدول ایستاده و فقط برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد. این تیم در چهار بازی آخرش دو بار شکست خورده است. با این حال هواداران امیدوارند با حضور رتکلیف، سهامدار جدید باشگاه در اولدترافورد، شاگردان تنهاگ با اعتماد به نفس به میدان بروند. بااین‌حال سرمربی هلندی خوب می‌داند رویارویی با تیم آنگه پوستکوگلو اصلاً راحت نیست: «تاتنهام با حضور آنگه پوستکوگلو یک تیم متفاوت است. این مربی فضای تاتنهام را تغییر داده و آن‌ها واقعاً فعال هستند. تماشای بازی تاتنهام با سبک جدید بسیار لذت‌بخش است. آن‌ها نتایج خوبی را هم به دست آورده‌اند. بنابراین در بازی امشب باید موقعیت ایجاد کنیم، کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت‌ها را به نفع خودمان تمام کنیم. چه انتظاری دارید؛ مصدومیت‌های زیادی داشتیم، لیساندرو مارتینز، کاسمیرو و لوک شاو به تمرینات بازگشتند و برای بازی با تاتنهام در دسترس هستند. آنتونی، کریستین اریکسن و آماد دیالو هم بازمی‌گردند. اکنون در چینش ترکیب انتخابات بیشتری داریم. میسون مانت هم باز خواهد گشت، اما به زمان بیشتری نیاز دارد. تایرل مالاسیا و ویکتور لیندلوف نیز در راه بازگشت هستند، ولی چند هفته طول می‌کشد و فعلاً به زمان نیاز دارند. اگر خبر جدیدی باشد اطلاع می‌دهیم. برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید بهتر عمل کنیم. ما گروهی از بازیکنان را داریم که آماده بازگشت به مسابقات می‌شوند. چیزی که می‌خواهم یک تیم باثبات است. بنابراین مهم نیست که کدام بازیکن بازی کند.»
اسپرز‌ها در لیگ پنجم هستند و فصل پیش در بازی رفت منچستر را متوقف کردند و در بازی برگشت هم ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند. تاتنهام همان تیمی است که با ۱۰ برد متوالی در ۱۰ بازی نخست برای رقبا خط و نشان کشید، اما شاگردان پوستکوگلو خیلی زود از اوج فاصله و روند نزولی در پیش گرفتند. این تیم نیز همانند منچستر در جام‌حذفی موفق بوده و برنلی را شکست داده است. سرمربی تاتنهام شرایط کاری خود روی نیمکت این تیم را سخت عنوان کرد: «فشار روی من برای ساختن تیمی است که بتواند هر سال انتظار واقع‌بینانه برای جام داشته باشد. تصور کنید که ما این فصل جام بگیریم، آیا دیگر طرفداران تاتنهام از فصل بعد انتظاری نخواهند داشت؟ البته که اینطور نیست. آن‌ها در یک باشگاهی به بزرگی تاتنهام هر فصل از تیم‌شان انتظار بردن دارند و من هم همین را می‌خواهم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار