کد خبر: 1209894
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اتصال سامانه کمیسیون ماده 7 و سامانه تخلفات بوستان‌های شهری به داشبورد جرائم و تخلفات شهری خبر داد.
شهربانو بشکنی

حامد فیض‌الهی در حاشیه جلسه‌ای که با حضور مدیر پروژه شهر ترمیمی، نمایندگان اداره کل حراست شهرداری، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان پارک‌ها و فضای سبز برگزار شد، اظهار کرد: بوستان‌ها یکی از بارزترین فضاهای عمومی شهر و اجزای بسیار مهم بدنه شهری هستند و تامین و تقویت امنیت اجتماعی آنها امری حیاتی است زیرا در صورت غفلت از آن، شرایط برای وقوع جرایم شهری بسیار مستعدتر می‌شود.

فیض‌الهی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته، ثبت و رسیدگی به تخلفات شهروندی در حوزه آسیب‌رسانی، خشکاندن یا قطع درختان در سامانه کمیسیون ماده 7 سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام می‌گردید، ادامه داد: همچنین تخلفات صورت گرفته در حوزه حراست بوستان‌های شهری نیز توسط اداره حفاظت فیزیکی شهرداری در سامانه مربوطه ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی داشبورد جرائم و تخلفات شهری توسط مدیریت پروژه شهر ترمیمی و لزوم تکمیل بانک اطلاعاتی آن، با اتصال سامانه‌های موجود، اطلاعات مربوط به تخلفات در حوزه کمیسیون ماده 7 و حوزه حراست بوستان‌ها در داشبورد مذکور فراخوانی و آمار جامعی از جرایم و تخلفات وقوع یافته در بوستان‌های شهری فراهم می‌شود.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این آمار و اطلاعات، منابع مطمئنی برای برنامه‌ریزان و مدیران شهری فراهم کرده و بی تردید نقش موثری در کنترل و کاهش تخلفات شهری و افزایش امنیت اجتماعی بوستان‌ها دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار