کد خبر: 1209544
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اسلامشهر از انجام بیش از 100 بازرسی از واحدهای صنفی تحت پوشش از ابتدای دی ماه به همکاری چند تیم بازرسی خبر داد.
بهاره عشقی صابر

فاطمه شاهی‌عربلو رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران ضمن اشاره به پلمپ چند واحد متخلف گفت: در بازدید‌های انجام شده که با همکاری واحد بازرسی اتاق اصناف صورت گرفت موارد قانونی که باید توسط متصدی واحد رعایت شود به ایشان اعلام و ابلاغ شد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان ادامه داد: در این بازدیدها به واحدهای بدون پروانه اخطار داده شد و مواردی هم‌چون ممنوعیت اجاره خانه و هرگونه ملک به اتباع غیرمجاز و نیز تنظیم قرارداد برای اتباع غیرمجاز مورد تاکید قرار گرفت.

شاهی‌عربلو با بیان اینکه می‌بایست از موجر و مستاجر هنگام عقد مبایعه‌نامه در بنگاه‌ها و دفاتر املاک تعهد اخذ شود گفت: این مهم که اتباع مجاز نمی‌توانند از یک واحد مسکونی به صورت چند خانواری استفاده کنند نیز از جمله مواردی بود که به متصدیان واحدهای صنفی گوشزد شد.

وی با عنوان اینکه تنظیم قرارداد برای اتباع مجاز مجرد غیرقانونی است گفت: باید از تنظیم قرارداد چند ملک مسکونی برای یک تبعه‌ی خارجی مجاز خودداری کرد، یعنی هر تبعه خارجی مجاز به تنظیم قرارداد جهت سکونت در یک واحد مسکونی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر