کد خبر: 1208713
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران از اجرای خدمات عدالت محورانه در شهر گلستان خبرداد.
بهاره عشقی صابر

هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در آیین خشت‌گذاری پروژه های عمرانی و زیرساختی گلستان اظهار کرد: از شورا و شهرداری گلستان تشکر می‌کنم پروژه‌ها الحمدلله شروع شده و با قدرت و پیشرفت فیزیکی مناسبی پیش می‌رود و تامین اعتبار هم شده و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه حق مردم گلستان بیش از اینهاست، افزود: قصور و کمبودهایی که در سنوات گذشته در حق مردم این خطه صورت گرفته با برنامه‌ریزی مدون شورا براساس اسناد بالادستی توسعه شهری و برنامه های ۵ساله و برشهای یکساله ان شاءالله در محورهای مختلف انجام می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران تاکید کرد: برنامه ها باید براساس سرفصل‌های متعدد انجام شده و درچرخه خدمتگزاری به مردم بصورت عدالت محورانه در کل سطح شهر گلستان به مرحله اجرا برسد.

رحمتی با اشاره به پروژه‌های درحال اجرای امروز شهرداری گلستان افزود: پروژه‌های ورزشی و فرهنگی و حوزه حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری و ایجاد مخزن بتنی ۱۰۰۰مترمکعبی که در تنش آبی شهرستان برای حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز بسیار حائز اهمیت است، از پروژه‌های فاخر مورد بازدید و خشت‌گذاری امروز بود که نشان از توزیع متوازن خدمات در محلات گلستان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر