کد خبر: 1208535
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: فلسفه و ضرورت خدمت مقدس سربازی دفاع از استقلال، تمامیت جمهوری اسلامی، ایجاد نظم و انضباط و کمک در تأمین امنیت جامعه است
فریبا کیانی

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، گفت: سربازان در عرصه‌ هایی همچون دفاع و امنیت، پژوهش، فرهنگ، تعلیم و تربیت و بهداشت خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.

وی ایجاد نظم و امنیت و مشارکت در سازندگی و رشد جامعه را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و افزود: توانمند سازی و خود کفایی جوانان و آشنایی آنان با بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، از دستاوردهای فردی خدمت مقدس سربازی است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، ادامه داد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

سرتیپ دوم خلیل آبادی دوران مقدس سربازی را شاداب‌ ترین زمان زندگی سربازان دانست و تاکید کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌ های سربازان ستودنی است، عنوان کرد: سربازان ولایت مدار با رشادت و شجاعت در برابر تمامی تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند و آنان نخستین کسانی بودند که در انقلاب اسلحه خود را بر زمین نهاده و به مردم انقلابی پیوستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه سربازان مهمترین عامل تامین نظم اجتماعی و تقویت انضباط در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: سرباز دارای بینش عمیق و هوشمندانه بوده و اولویت برتر در حوزه سربازی توسعه بصیرت دینی، ولایت مداری و ایجاد فضای معنوی با مدیریت جهادی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار