کد خبر: 1207169
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
فرماندار منطقه «بلگورود» روسیه امروز (شنبه) خبر داد که نیرو‌های اوکراینی مرکز این شهر را گلوله باران کردند. بر اساس اطلاعات اولیه، دست‌کم ۶ نفر از جمله ۲ کودک کشته و ۲۴ غیرنظامی زخمی شدند.

جوان آنلاین: ویاچسلاو گلادکوف همچنین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که یک منطقه مسکونی نیز در «بلگورود» مورد اصابت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، فرماندار منطقه بلگورود با بیان اینکه «آژیر هشدار موشکی فعال شده است»، از ساکنان خواست که خانه‌های خود را ترک کرده و به پناهگاه‌ها بروند.

گلادکوف اظهار داشت که در نتیجه این حمله گسترده توسط نیرو‌های اوکراینی، ۶۱ ساختمان در بلگورود آسیب دیده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی صدای انفجار‌هایی در بلگورود شنیده شد که پس از آن دودی سیاه شهر را فرا گرفت. چند دقیقه بعد آژیر خطر به صدا درآمد و به رانندگان و عابران پیاده توصیه شد که از حضور در منطقه خودداری کنند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور جمعه شب ۱۳ موشک را بر فراز منطقه بلگورود منهدم کردند. در پی حمله گسترده به بلگورود و اصابت مستقیم گلوله به یک خانه شخصی، یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

سرویس‌های اورژانس همچنین به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کردند که بر اساس اطلاعات به روز شده در پی گلوله باران مرکز بلگورود از سوی ارتش اوکراین، ۶ نفر کشته و ۲۴ نفر زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار