کد خبر: 1206999
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
فرمانده کل انتظامی:
سردار رادان با بیان اینکه هدف تروریست‌ها در حادثه راسک، اشغال و تسلط مقر انتظامی بود، گفت: در حمله تروریستی راسک عامل نفوذی نداشتیم

جوان آنلاین: سردار رادان با بیان اینکه هدف تروریست‌ها در حادثه راسک، اشغال و تسلط مقر انتظامی بود، گفت: در حمله تروریستی راسک عامل نفوذی نداشتیم.
به گزارش «جوان»، فرمانده کل انتظامی کشور پیش از ظهر روز پنج‌شنبه، هفتم دی‌ماه در حاشیه یازدهمین دوره تجلیل از همسران فرماندهان دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در این حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک، یگان امداد و مأموران انتظامی راسک مقاومت خوبی از خود نشان دادند و نتیجه آن هم شکست دشمن در به دست آوردن این مقر بود، چون هدف تروریست‌ها، اشغال مقر انتظامی بود و ماه‌های اخیر نیز در کلانتری ۱۶ زاهدان این قصد را داشتند، اما با مقاومت مأموران انتظامی توطئه دشمنان شکست خورد. البته جدا از اینکه تعدادی از مأموران انتظامی جمهوری اسلامی به مقام رفیع شهادت رسیدند، در این حمله تروریستی، مأموران انتظامی توانستند برخی از تروریست‌ها را مجروح و یک نفر از آن‌ها را به درک واصل کنند.
سردار احمدرضا رادان با اشاره به اقدامات فراجا برای شناسایی دقیق‌تر عوامل این حمله تروریستی گفت: اولین اقدام فراجا در این حمله تروریستی، تعقیب اطلاعاتی و عملیاتی تروریست‌ها بود. البته این موضوع همچنان ادامه دارد و سپاه و انتظامی استان و دیگر دستگاه‌ها همچنان در حال بررسی هستند.
در همین راستا با مقامات پاکستانی صحبت‌هایی شده است و ما نیز اعلام کرده‌ایم که خاک پاکستان نباید محل امنی برای اشرار باشد و مسئولیت حفظ مرز‌های خود را داشته باشند و آن‌ها هم مراتب تأسف و تأثرشان از این حمله تروریستی را بیان و اعلام کردند این موضوع را مورد توجه جدی خود قرار می‌دهند و در حفظ و حراست مرزهایشان تلاش می‌کنند.
به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، مسیری که این تروریست‌ها برای رسیدن به مقر انتظامی در نظر گرفته بودند به‌واسطه مشکلاتی که در ابنیه آنجا بوده، رخ داده و نفوذ عملیاتی تروریست‌ها از این محل بوده است.
سردار رادان در این باره افزود: اینکه ما خلأ‌های مرزی داریم، موضوعی است که در ستاد کل نیرو‌های مسلح هم‌گفته شده و سرلشکر باقری تأکید داشتند خلأ‌های مرزی به سرعت پوشانده شود. البته پوشاندن این خلأ‌ها نیازمند بودجه است که قرار شده ستاد کل نیرو‌های مسلح آن را پیگیری کند و به نظر می‌رسد با پوشاندن خلأ‌های مرزی استحکامات مرزی نیز کامل شود.
فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی در خصوص اینکه در این حادثه تروریستی پای عوامل نفوذی هم در کار بوده یا نه، اظهار داشت: پس از این حادثه، نتیجه تحقیق و تفحص سازمان اطلاعات فراجا نشان داد هیچ عامل نفوذی در نیرو‌های انتظامی راسک وجود نداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار