کد خبر: 1203420
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰

جوان آنلاین: آرامش دوران بارداری را در کتاب «ماه‌های طلایی: چگونه تجربه بارداری زیبایی داشته باشیم؟» بیابید. معصومه بهرام‌پور از طریق ارائه راهکار‌ها و آگاهی‌های دوران بارداری، این تجربه را برای شما زیباتر، آسان‌تر و در یک کلام موفق‌تر می‌کند.
خیلی از ما فکر می‌کنیم وقتی فرزندمان به دنیا می‌آید، باید شروع به تربیت کودک دلبندمان کنیم. به دنبال کتاب‌هایی بسیار مفید و کاربردی می‌گردیم. از کتاب‌های برتر دنیا می‌خواهیم استفاده کنیم. بعد از تلاش‌های فراوان به این کتاب‌ها دسترسی پیدا می‌کنیم ولی نکته قابل توجه این است که در اوایل به دنیا آمدن فرزندمان دیگر وقت زیادی برای مطالعه نمی‌ماند، این موضوع مهم‌ترین علت نگارش کتاب ماه‌های طلایی: چگونه تجربه بارداری زیبایی داشته باشیم، است.
پس با این توضیحات تربیت کودک از زمان قبل به دنیا آمدن فرزندان‌مان شروع می‌شود، البته اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم اصل تربیت قبل از تشکیل نطفه شروع می‌شود، زیرا اثرگذارترین افراد در مسیر تربیتی پدر و مادر هستند. برای داشتن زندگی راحت‌تر و سالم‌تر یکسری موارد را باید رعایت کنیم. چقدر خوب می‌شود قبل از اینکه به تربیت فرزندمان فکر کنیم اول از خودمان شروع کنیم.
زن نماد زایش و زندگی است. مادران دشواری دوران بارداری را به جان می‌خرند تا انسانی دیگر پا به عرصه هستی بگذارد. زنان بسیاری در طول زندگی خود یک یا چند بار، مادرشدن و بارداری را تجربه می‌کنند؛ تجربه‌ای که اگر با آگاهی همراه باشد، دورانی طلایی را رقم می‌زند.
مادران باید بیشتر بدانند. باید قدر وجود خود (جسم و روح) را بدانند و آن را دوست داشته باشند. باید مراقبت از خود را بیاموزند. اول برای خودشان و سپس به خاطر فرزندی که در راه است. مادرانی که نگرش مثبت دارند و مراقب سلامتی و شادمانی خود هستند، خانواده‌های شاد و موفقی را می‌سازند، البته نقش پررنگ مادر، چیزی از مسئولیت اعضای دیگر خانواده نمی‌کاهد، زیرا زندگی خانوادگی یک کار گروهی است. این کار و مسئولیت گروهی، در دوران بارداری و زایمان بیش از همیشه آشکار می‌شود.
کتاب ماه‌های طلایی: چگونه تجربه بارداری زیبایی داشته باشیم درباره «فرزندآوری» است؛ تجربه‌ای که در آن یک «زن» به «مادر» تبدیل می‌شود و مستلزم داشتن آگاهی‌های ضروری و مهمی است. این آگاهی‌ها جنبه‌های مختلفی را در بر می‌گیرند و کسب آن‌ها به طرق گوناگون، این تجربه را زیباتر، آسان‌تر و در یک کلام موفق‌تر می‌کنند.
هدف از نوشتن کتاب ماه‌های طلایی: چگونه تجربه بارداری زیبایی داشته باشیم برای مادران باردار، رسیدن به آرامش واقعی و سپری‌کردن این دوران مهم به خوبی و خوشی است، زیرا اگر مادری دوران بارداری را با آرامش، سلامتی و روحیه‌ای بالا طی کند، خاطره خوبی از فرزند‌آوری را تجربه خواهد کرد، زایمان خوبی را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن در پرورش و تربیت فرزند نیز موفق خواهد بود.
افزایش آگاهی مادران، خانواده و به طور کلی جامعه در خصوص دوران بارداری تا حدود زیادی سلامت مادر و کودک را تضمین و از بروز مشکلات و ناهنجاری‌های مختلف پیشگیری می‌کند. شاید هیچ مادری وجود نداشته باشد که بخواهد دوره بارداری سختی را بگذراند و تجربه ناموفقی از بارداری داشته باشد! اما فقدان آگاهی، در عمل ممکن است چنین وضعیتی را برای مادران ایجاد و سلامت مادر و فرزند را تهدید کند، پس همه ما زنان و مادران باید بیشتر بدانیم.
واضح است که این کتاب، راهنمای مادران باردار است و بهتر است مطالب آن را چندین بار مرور کنند.
کتاب ماه‌های طلایی: چگونه تجربه بارداری زیبایی داشته باشیم، خواندنی و کاربردی است. اگر حین دوران بارداری این کتاب را مطالعه می‌کنید، همان‌طور که صفحه به صفحه پیش می‌روید، نکته‌ها را به طور عملی انجام دهید و نتیجه مثبت آن‌ها را در این دوران طلایی تجربه کنید. به طور کلی جنبه کاربردی این کتاب از جنبه نظری آن بیشتر است و اساساً برای همین نوشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار