کد خبر: 1201539
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
استاندار مرکزی خبرداد
استاندار مرکزی گفت: روند تکمیلی طرح زیرگذر میدان امام خمینی(ره) اراک شتاب قابل توجهی دارد و پیش‌بینی می‌شود پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید زیرگذر میدان امام خمینی(ره) اراک، در جمع خبرنگاران، افزود: این طرح به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری تاریخ استان مرکزی است و براساس برنامه‌ریزی‌ها باید در بهار سال آینده بهره‌برداری می‌شد اما با توجه به شتاب فزآینده در تکمیل آن، به زودی زیربار ترافیک می‌رود.

وی افزود: پروژه عظمتی در ۱۳ هکتار و طول مسیر یک‌هزار و ۸۰۰ متر زیرگذر دارد و به دلیل مکان قرارگیری پیشانی مدیریت شهری اراک است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عملیات خاک برداری، فضای سبز و نورپردازی به سرعت در حال انجام است ادامه داد: تلاش ویژه قرارگاه خاتم الانبیا و مجموعه شهید رجایی به عنوان پیمانکار در تسریع روند تکمیل پروژه بسیار موثر بوده است.

استاندار مرکزی همچنین به لزوم ساماندهی مسیرهای خارج از محدوده این زیرگذر تاکید کرد و افزود: به دلیل قرارگیری این طرح در مسیر تردد مسافران، نیاز است از المان‌های مناسب و متناسب با فرهنگ و هویت شهر اراک استفاده شود.

وی همچنین در خصوص طرح شهریاران نیز تصریح کرد: این موضوع مربوط به مردمی سازی نمودن دولت است که در تمامی فرمانداری‌ها طبق برنامه ریاست جمهوری در حال انجام است و براساس آن گروه‌هایی که می‌توانند یاری گر دولت در امور باشند ساماندهی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار