کد خبر: 1201504
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس سند تحول، دانش‌آموز با روحیه بسیجی واقعی تربیت می‌شود، گفت: بسیج مکتبی‌ترین و انقلابی‌ترین نیروی جهان است و به هر کجا وارد شده با موفقیت همراه بوده است.

جوان آنلاين: رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در همایش بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر اظهار داشت: رهبری در فرمایشات امروز تاکید کردند که شما بسیجیان آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت هستید، بنابراین جمع شما بزرگ است که برای خوشبختی کشور گردهم آمده‌اند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: بسیج عرصه عمومی بوده و مختص به عرصه و قشر خاصی است. همه اهداف انقلابی در بسیج جمع و در همه ساحت‌ها فعال است. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیج از نظر رهبری زمانی موفق است که در یک دست دانش‌آموزان بسیجی قرآن و در دست دیگر سلاح باشد.

صحرایی یادآورشد: رهبری به یک جمله در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم اشاره داشته‌اند که جهانی‌اندیش و وطن‌دوست باشید، چرا که حب وطن نشان‌دهنده ایمان است.

وی یادآورشد: رذل‌ترین سربازان جهان و بی‌رحم‌ترین نظامیان اسرائیلی که زمانی کل کشورهای عربی را شکست دادند، امروز در برابر تفکر بسیجی مستأصل شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیجی عاشق و دلباخته به مفاهیم اصلی انقلاب است؛ ظرف وجودی بسیجی یک ظرف جهت‌دار و منظم است. بسیجی عشق را در یک جهت مشخص رشد و تعلیم می‌دهد.

صحرایی یادآورشد: به طور طبیعی دانش‌آموزانی که روحیه بسیجی دارند، مسئولیت‌پذیرتر بوده و از خود گذشته هستند و به خود سختی می‌دهند تا دیگران در راحتی به سر ببرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار