کد خبر: 1201386
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان:
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه طی سال جاری اجلاسیه استانی نماز برگزار می شود، گفت: نهادینه سازی و گسترش اقامه نماز از اهداف برگزاری اجلاسیه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز اظهارداشت: در این راستا کمیسیون برنامه های اجلاس استانی نماز در سال جاری برگزار شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس استانی نماز افزود: در راستای برگزاری این اجلاسیه از تجربیات سال های گذشته به ویژه در برگزاری اجلاس سراسری نماز برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه استفاده می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن نگاه عملگرایانه‌ و هدفمند در راستای برگزاری اجلاس استانی نماز مورد تاکید است.

حجت الاسلام چراغی به اهمیت اقامه نماز و تاثیر آن در سعادت جامعه و بشر خاطرنشان کرد: گاهی به احادیث، روایات و آیات قرآنی نشان می دهد لازمه رسیدن به توسعه و پیشرفت در دنیا و سعادت و کمال در آخرت، برپایی نماز است.

وی بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای را لازمه نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز خواند و بیان کرد: گسترش فرهنگ نماز به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به برنامه ریزی در راستای برگزاری این اجلاسیه استانی، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های معارف نماز برای کارکنان دستگاه اجرایی، برگزاری نشست‌های خانواده و دانش آموزی  در تمام شهرستان‌ها، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان مدارس استان از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه برگزاری اجلاس استانی نماز اجرا می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار