کد خبر: 1200604
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
بمناسبت هفته بسیج و همزمان با تجمع سراسری بسیجیان کشور، تجمع بزرگ بسیجیان اسلامشهر با حضور حسین حبیبی فرماندار شهرستان و حجه الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

 در این مراسم جمع کثیری از بسیجیان از حوزه ها و پایگاهها، حلقه های صالحین، گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، کوثر، سایبری، گروههای جهادی، خادمین شهدا، تیم های ورزشی ، دسته های رزمی ، گروههای سرود و اقشار مختلف این نیروی مردمی حضور داشتند.

در این مراسم پرشور سردار پاسدار سید مجید موسوی مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی با اشاره به نبرد طوفان الاقصی گفت: دشمن صهیونیستی با وجود همه امکانات و تجهیزات جاسوسی و مخابراتی و با وجود رصد شبانه روزی نتوانست عملیات مجاهدان فلسطینی را پیش بینی و کشف کند و ضربه سختی در عملیات طوفان الاقصی متحمل شد و این نبرد دستاوردهای شگرفی برای جبهه مقاومت به ارمغان آورد.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی در پی عملیات طوفان الاقصی در معرض فروپاشی قرار گرفته بود و اگر کمک آمریکایی ها به آنها نمی‌رسید در همان روزهای اول پس از حمله دچار آشفتگی و فروپاشی شده بودند.

سردار موسوی ادامه داد: در پی این عملیات موفقیت آمیز رژیم صهیونسیتی از سر استیصال و ناتوانی به کودک کشی و نسل کشی و قتل خبرنگاران و مردم بی دفاع رو آورد و در بین آزادگان و ملت های جهان رسوا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با مقاومت و ولایت پذیری مردم و بسیجیان در طول چهل و پنج سال گذشته از انقلاب با هوشمندی از انقلاب دفاع کرده و در همه حوزه ها توانسته موفقیت کسب کند و الحمدلله در هیچ عرصه ای شکست نخورده است.

در پایان این مراسم به پاس تلاش های فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر جهت اجرای ماموریت های مختلف شهرستانی لوح تقدیر و هدیه ای از سوی حسین حبیبی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان به سرهنگ ایلکا اهدا شد. همچنین از ۲۰ نفر از خانواده های معظم شهدا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار