کد خبر: 1200574
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
فولاد شهر به کام آبی‌ها نشد
دیشب چشم تمام تیم‌ها به ساق‌های بازیکنان ذوب آهن بود تا بتوانند ترمز استقلال را بکشند و از این تیم امتیاز بگیرند. اتفاقی که رخ داد و شاگردان ربیعی موفق شدند طی یک بازی جذاب و نفس گیر مقابل صدرنشین لیگ به تساوی یک - یک دست پیدا کنند.
فریدون حسن

جوان آنلاین: هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با تساوی دو تیم ذوب آهن و استقلال در فولاد شهر اصفهان به پایان رسید.
دیشب چشم تمام تیم‌ها به ساق‌های بازیکنان ذوب آهن بود تا بتوانند ترمز استقلال را بکشند و از این تیم امتیاز بگیرند. اتفاقی که رخ داد و شاگردان ربیعی موفق شدند طی یک بازی جذاب و نفس گیر مقابل صدرنشین لیگ به تساوی یک - یک دست پیدا کنند.
بازی بزرگ این هفته در فولاد شهر اصفهان برگزار شد. ذوب آهن که در این فصل با ربیعی خوب ظاهر شده برای اینکه در خانه مقابل استقلال صدرنشین کم نیاورد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد، اما کم دقتی در نواختن ضربات آخر باعث شد کم کم از شدت حملات این تیم کاسته بشود و بازی روند متعادلی به خود بگیرد. استقلال هم که نمی‌خواست به راحتی تسلیم شود تا فاصله خود را با دیگر مدعیان قهرمانی زیاد کند، دست به چند ضد حمله خطرناک زد، اما آن‌ها هم نتوانستند از موقعیت‌های نصفه و نیمه خود استفاده کنند تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. نیمه دوم را هم ذوب آهن بهتر آغاز کرد، اما این استقلال بود که به گل رسید. دقیقه ۶۴ شلیک از راه دور آرمین سهرابیان یک گل زیبا را تقدیم هواداران استقلال کرد تا خیال جواد نکونام اندکی راحت شود. با این‌حال، شادی استقلال دوام چندانی نداشت و دقیقه ۷۷ شوت محکم علیاری، مهاجم ذوب آهن با دخالت مهدی مهدی‌پور دور از دستان حسینی به گل تساوی ذوب آهن تبدیل شد. ذوب آهن حتی می‌توانست برنده بازی هم باشد، اما بازهم بی دقتی در ضربات آخر باعث شد که آن‌ها به تک امتیاز بازی قناعت کنند. استقلال با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و ذوب آهن با ۱۹ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی رسید. در دو دیدار دیگر این هفته که عصر دیروز برگزار شد تراکتور در تبریز مقابل فولاد خوزستان به برتری ۲ بر صفر رسید. دیدار شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان هم با تساوی یک - یک به پایان رسید.
عصر جمعه هم دیدار جنجالی آلومینیوم اراک و پیکان با هنرنمایی تمام تیم داوری با تساوی یک- یک تمام شد؛ دیداری که به محرومیت کمک داور آن انجامید. ملوان در ادامه روند رو به جلوی خود با یک گل هوادار را در تهران شکست داد. صنعت نفت هم بعد از چند هفته موفق شد در رفسنجان مس را با ۲ گل شکست دهد. بازی اول این هفته را هم سپاهان ۳ بر یک از استقلال خوزستان برد. تنها بازی باقیمانده این هفته دیدار پرسپولیس و نساجی است که روز ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار