کد خبر: 1198514
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل شایستگی ریاست این سازمان را ندارد و باید استعفا دهد.

جوان آنلاین: کوهن افزود: گوترش باید همانند بسیاری از کشورها خواستار نابودی حماس در غزه و آزادسازی این منطقه شود.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، وی همچنین مدعی شد که دبیرکل سازمان ملل نمی تواند باعث گسترش روند صلح در منطقه شود.

«گیلاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان‌ ملل متحد نیز با نادیده‌گرفتن قتل‌عام بیش از ۱۱ هزار نفر از ساکنان غیرنظامی نوار غزه، این نهاد را به دروغ‌گویی درباره جنایات این رژیم متهم کرد.

وی ، سازمان ملل را به زیرپاگذاشتن قواعد اخلاقی و جنبش حماس را به دروغگویی متهم کرد و گفت: دروغ های حماس را باور نکنید.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان‌ ملل متحد پیش از این نیز انتقاد لفظی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از رژیم صهیونیستی را تاب نیاورده و خواهان کناره گیری او از دبیرکلی این سازمان شده بود.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار