کد خبر: 1197430
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت؛
رئیس جمهور به معاون اول دستور داد، برنامه تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را با همکاری مجلس و قوه قضائیه، اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، ظرف مدت سه ماه تدوین و ارائه کند.

جوان آنلاین: رئیس جمهور به معاون اول دستور داد، برنامه تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را با همکاری مجلس و قوه قضائیه، اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، ظرف مدت سه ماه تدوین و ارائه کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور به محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور دستور داد تا برنامه تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را با همکاری مجلس و قوه قضائیه، اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور، شامل متن لوایح مورد نیاز، مقررات ضروری و اقدامات اجرایی متناسب را ظرف مدت 3 ماه آینده تدوین و ارائه کند تا در فرصت مقرر شش ماهه، فرآیند تصویب و نهایی‌سازی مقررات لازم به انجام برسد.

در ابلاغیه دفتر مقام معظم رهبری تصریح شده است که حسب‌الامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، قوه مجریه موظف است با کمک مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و همه دستگاه‌های مسئول، برنامه جامع تحقق این سیاست‌ها شامل تقدیم لوایح، تصویب مقررات و اقدامات اجرایی لازم را در مهلت شش ماهه ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار