کد خبر: 1197310
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: قطعاً تلفیق تجربیات سازمان تعزیرات حکومتی در تنظیم‌گری بازار و نهاد‌های متناظر در فدراسیون روسیه باعث رشد اقتصادی و کمک به فعالان تولید می‌ود.

جوان آنلاین: احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز چهارشنبه ۱۷ ابان ۱۴۰۲ در دیدار وزیر دادگستری فدراسیون روسیه و هیات همراه با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران، گفت: مهم‌ترین اصل در سازمان تعزیرات حکومتی، سرعت و انعطاف در نحوه رسیدگی‌ها است که باعث ایجاد ثبات در بازار و اجرای سیاست‌های دولت می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: قطعاً تلفیق تجربیات سازمان تعزیرات حکومتی در تنظیم‌گری بازار و نهاد‌های متناظر در فدراسیون روسیه باعث رشد اقتصادی و کمک به فعالان تولید می‌شود.

اصانلو ضمن اعلام آمادگی برای انتقال تجربیات و هم افزایی با سرویس فدرال ضابطان قضایی روسیه، ابراز امیدواری کرد:انتقال تجربیات از طریق برگزاری کارگاه‌های فنی با رویکرد فناوری‌های نوین و همچنین تمرکز بر نحوه کشف تخلفات صورت گیرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی آشنایی با فعالیت‌های این سازمان و سرویس فدرال ضابطین قضایی روسیه، برگزاری دوره‌های مشترک دانش افزایی برای کارکنان و رایزنی‌های متقابل به منظور تبادل تجربیات در زمینه اجرای اجباری احکام قضایی و احکام نهاد‌های صلاحیت دار را از مهم‌ترین مفاد یادداشت تفاهم برشمرد که قرار است در سالهای۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در دو کشور اجرایی شود.

تفاهم نامه سازمان تعزیرات حکومتی با سرویس فدرال ضابطین قضایی روسیه در حضور وزرای دادگستری دو کشور ایران و روسیه، مابین احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و آریستف دیمیتری مدیر سرویس فدرال ضابطین قضایی روسیه به امضا رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار