کد خبر: 1197032
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
تساوی بد موقع در تاجیکستان
پرسپولیس با قبول تساوی مقابل استقلال تاجیکستان بهترین فرصت برای قطعی کردن صعود خود از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
فریدون حسن

جوان آنلاین: پرسپولیس با قبول تساوی مقابل استقلال تاجیکستان بهترین فرصت برای قطعی کردن صعود خود از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
شب گذشته و در ادامه مرحله برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در تاجیکستان میهمان استقلال این کشور بود. سرخ‌ها که با برتری ۲ بر صفر در بازی رفت امید زیادی به تکرار پیروزی در زمین حریف داشتند بازی را تهاجمی آغاز کردند. البته سرماخوردگی برخی بازیکنان و مصدومیت برخی دیگر دست یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را در این بازی خالی کرده بود. با این‌حال، پرسپولیس برای اینکه صعود خود را در همین بازی قطعی کند با چهره‌ای هجومی پا به میدان گذاشت و در دقیقه ۳۰ مزد حملات خود را با ضربه کاشته فنی مهدی ترابی گرفت تا نیمه اول را با برتری راهی رختکن شود.
با شروع نیمه دوم، اما سرخ‌های تهران برخلاف نیمه اول به لاک دفاعی فرو رفتند و این فرصت را به میزبان با انگیزه خود دادند تا سرتا پا حمله شود. استقلال که راه نفوذ به دفاع پرسپولیس را خوب یاد گرفته بود با چند حرکت عمقی و پاس‌های خطرناک چند بار تا مرز گلزنی پیش رفت که خطرناک‌ترین آن را بیرانوند از روی خط دروازه برگشت داد، اما حملات میزبان بالاخره جواب داد. دقیقه ۷۴ پاس در عمق احمدونی کمالوف از بین دو مدافع پرسپولیس به سنین سبایی رسید که این بازیکن در موقعیت تک به تک با بیرانوند موفق به گلزنی شد و داور هم پس از مشورت با کمک داوران ویدئویی گل را تأیید کرد. در ادامه حتی تعویض‌های گل محمدی برای هجومی‌تر شدن پرسپولیس هم جواب نداد تا دو تیم امتیاز‌های بازی را تقسیم کنند. پرسپولیس با کسب این تک امتیاز با ۷ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و استقلال هم با ۲ امتیاز موقتاً به رده سوم جدول صعود کرد. پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست با ۹ امتیاز صعود خود را قطعی کند، اما آن‌ها فرصت سوزی کردند و حالا باید به بازی‌های بعدی بیندیشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار