کد خبر: 1196296
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
مردم اسلامشهر حماسه ای دیگر خلق کردند
راهپیمایی ۱۳ آبان صبح امروز پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی، دانش آموزان و مسئولین شهرستان اسلامشهر برگزارشد.
بهاره عشقی صابر

 در این مراسم با شکوه در زیر باران رحمت الهی دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، بسیجیان، اصناف، بازاریان و مسئولان اسلامشهری ضمن استکبار ستیزی دشمنان یکصدا ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را همزمان با ملت ایران در اقصی نقاط کشور سردادند و از جنایت‌های اسرائیل وآمریکا اعلام انزجار کردند.

به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی، همخوانی سرود همگانی و سردادن شعارهای ضد استکبار و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، همخوانی سرود انقلابی دانش آموزان، قرائت بیانیه‎ استکبارستیزی و همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین از برنامه های یوم الله ۱۳آبان در شهرستان اسلامشهر بود که همزمان در شهرهای اسلامشهر، احمدآباد و چهاردانگه هم برپاشد و همه اقشار مختلف مردم بار دیگر با آرمان های امام راحل-رحمت الله علیه- و انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنرانی روز ۱۳آبان در بین دانش آموزان و مردم انقلابی اسلامشهر اظهار داشت: امروز یاد و خاطره همه شهدای انقلاب بویژه شهدای دانش آموز و دانشجو و کسانی که با خون پاک خودشان به ما و به عالمیان فهماندند که آمریکای جنایتکار دشمن خونی بشریت است را گرامی می‌داریم. وی با اشاره به شکل‌گیری تاریخ آمریکا گفت: آمریکا با جنگ جهانی اول و دوم خودش را تثبیت و تقویت کرد و بعد از آن صدها جنگ کوچک و بزرگ را رقم زده تا بتواند بر دنیا سیطره پیدا کند.

امام جمعه اسلامشهر با تاکید بر جنایت‌های انگلیس، آمریکا و فرانسه و دیگر دست نشانگان و دشمنان اسلام بیان کرد: همواره در کشورهای اسلامی رد پای دشمنان به سرکردگی آمریکا نمایان است، این‌ها همه جمع شده‌اند تا از رژیم سرطانی صهیونیستی حمایت کنند.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: امروز بعد از گذشت یک ماه مبارزه عالمانه، مدبرانه، منطقی و کارشناسانه جنبش حماس و جهاد اسلامی و به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و بسیج لندن و پاریس و بسیجیان دنیا که هنوز سازمان نیافته‌اند و دل در گرو ولایت فقیه دارند، در دنیا آمادگی خود را برای دفاع از مظلومین غزه اعلام کرده‌اند و غزه امروز به پهنا و عظمت دنیا قدکشیده و وسعت یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار