کد خبر: 1195944
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی از تولید خودروی شاسی بلند و «ون» در این گروه صنعتی خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین از تبریز، مصطفی وحیدزاده  در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی برای تولید خودرو سواری در گروه صنعتی تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: برای تولید خودروی سواری شاسی بلند در این گروه برنامه ریزی کامل شده بطوریکه نوع ماشین انتخاب شده است و در مرحله تعیین میزان سهام بوده و در حال مذاکره هستیم.

وی افزود: این خودرو در حال حاضر در اصفهان تولید می شود اما برای مصرف عموم ارائه نشده و اما در اختیار برای برخی ارگان‌ها و سازمان قرار داده شده است.

وحیدزاده ادامه داد: فعلا درباره میزان شراکت با سهامدار اختلاف نظر داریم و در حال حاضر تعیین شده است که ۸۰ درصد سهام متعلق به تراکتورسازی و ۲۰ درصد متعلق به شرکت سهامدار باشد ولی ما معتقدیم که باید ۱۰۰ درصد سهام متعلق به شرکت تراکتورسازی باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی اظهار امیدواری کرد که در دو ماه آینده مذاکرات برای تولید این خودرو شاسی بلند نهایی شود.

تولید ۲۰۰۰ کامیونت ۱۱ تنی

وحیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح خط تولید کامیونت ۱۱ تنی به دست رئیس جمهور در خرداد امسال گفت: تا پایان امسال ۵۰۰ دستگاه از این نوع کامیونت‌ها تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده به ۲ هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی همچنین از برنامه ریزی برای تولید خودروی «ون» در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: خودروی«ون» که مورد نیاز سرویس مدارس و ادارات  است براساس برنامه‌ریزی انجام شده نیمه دوم سال آینده خط تولید آن را راه‌اندازی شده و به بازار عرضه می‌شود.

جذب ۱۰۰۰ نیروی کار جدید 

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج هزار نیروی کار به طور مستقیم و ۶۰۰ تامین کننده با تراکتورسازی همکاری می کنند که ۲۰۰ مورد آنها تامین کننده های خارج از استان آذربایجان شرقی هستند و امسال یک هزار نیروی جدید نیز در مجموعه جذب شده اند و و بر اساس نظر کارشناسان حوزه اشتغال هر فرد شاغل در یک مجموعه ضریب تاثیری بر سه تا پنج نفر در خارج از مجموعه دارد و این نشان از تاثیر بالای مجموعه های صنعتی و تولیدی همچون تراکتورسازی بر حوزه اجتماعی و اقتصادی جامعه و افتخاری برای ما است.

هدف‌گذاری برای تولید 40 هزار دستگاه تراکتور در سال جاری/ صادرات تراکتور به 25 کشور دنیا

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از برنامه‌ریزی برای تولید ۴۰ هزار دستگاه انواع تراکتور برای امسال خبر داد و گفت:در نیمه نخست امسال ۲۰ هزار دستگاه تراکتور تولید شده است.

وی همچنین از صادرات تراکتور به ۲۵ کشور دنیا خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۵۰۰ دستگاه به کشورهای مختلف دنیا صادر شده و ۲۲ میلیون دلار عاید کشورمان شده است.

وحیدزاده ادامه داد: میزان صادرات تراکتور در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر