کد خبر: 1194802
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مراسم یادبود اولین سالروز شهادت شهید مدافع امنیت امیر کمندی با حضور مسئولان شهرستان بهارستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و سخنرانی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

  همزمان با اولین سالروز شهادت شهید امیر کمندی از شهدای امنیت شهرستان که در اغتشاشات سال گذشته در خیابان ستارخان تهران به مقام والای شهادت نائل آمد، مراسم یادبودی در حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل علیه السلام نسیم شهر با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

عبداله نوحی فرماندار بهارستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت، گفت: دفاع از حریم امنیت و ولایت در این شهرستان موج می زند و جوانان شهرستان شور عاشورایی بهارستان در فتنه های مختلف حماسه آفریده اند. سردار حسن‌زاده نیز با بیان اینکه یکی از ویژگی های خاص شهدای امنیت، اخلاص آنها بود، گفت: اگر این نبود، اینگونه مردم ما از انها استقبال نمی‌کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در اولین سالگرد شهادت سرهنگ دوم پاسدار امیر کمندی اظهار داشت: شهدای ما در سال گذشته مظلوم بودند اما مقتدر، کشورهایی که به انقلاب اسلامی تکیه کردند حفظ شدند و ایستادند‌.

وی در ادامه گفت: شهید امیر کمندی، شهید آرمان علی وردی و سایر شهدای امنیت عاشق مردم خودشان بودند،شهدای امنیت تجهیزات نظامی نداشتند، سلاح نداشتند، این‌ها با لباس شخصی رفتند تا جوانان گمراه را نصیحت کنند که یکی از این شهدا با ۳۷ ضربه چاقو به شهادت رسید.

ایشان خاطر نشان کرد: راهبرد چهای فشار حداکثری و تحریم های اقتصادی نیز در برابر اراده ملت ایران شکست خوردند و هر راهبردی که آنها پیش گرفتند به شکست منجر شد.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحان فتنه ۱۴۰۱ بودند، آنها اعتراف کردند هر عملی که علیه جمهوری اسلامی پیش میگیرند به هزینه های سنگینی منجر می شود و اگر هم عملی انجام ندهند روز به روز ایران قدرتمند تر می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن دید کشور در حال پیشرفت است تصمیم گرفتند راهبرد های دیگری رو پیش بگیرند و راهبرد ایجاد مشکل و بحران کشور مدتی راهبرد تفرقه را پیش گرفتند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: بالغ بر یکسال است که هر جمعه یک عده در شیپور تفرقه و مخالفت با وحدت جامعه اسلامی می‌نوازند اما همچنان خدشه‌ای در جان انقلاب اسلامی بوجود نمی آید.

فرمانده سپاه تهران بزرگ یادآور شد: زمانی که تصمیم گرفتند به ایجاد فتنه، دیدند که وقتی که می‌خواهند ایران را منزوی کنند، اما امروز آمریکا و اسرائیل و دیگر کشور ها منزوی شدند.

امروز مردم در سایر کشور ها میلیونی جمع می‌شوند بر علیه اقدامات صهیونیست ها اعتراض میکنند و فرباد میزنند. سردار حسن‌زاده افزود: مردم دیدند پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون شهدا کشور و نظام جمهوری اسلامی نظامی است که می شود به آن تکیه کرد و سایر کشور ها صف کشیدند تا با ایران ارتباط بگیرند و این شد نتیجه منزوی سازی و ایران هراسی ها.

سخنران اولین یادواره شهید امیر کمندی گفت: بسیاری از کشور هایی که به آمریکا و اسرائیل تکیه کردند، در شرایطی بدتر دچار سقوط شدند اما کشورهایی همچون یمن و سوریه و فلسطین و ... که به ایران تکیه کردند روز به روز مستحکم تر شدند.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: همه رسانه های اروپایی و آمریکایی حتی از چند ماه قبل از اغتشاشات از جمله با سوء استفاده از افرادی که در رسانه های داخلی و خارجی چهره شده بودند و همچنین آماده سازی نیروها در جبهه های شرقی و غربی را به خط کردند تا فتنه ۱۴۰۱ را ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: به گفته حضرت آقا، جهاد کبیر یعنی یک ملت در برابر خواسته های دشمن جواب نه بدهد و سر خم نکند و دشمنان در محاسبه های خود اشتباه کردند و آنها جوانان ما و فداییان ملت را حساب نکرده بودند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در آخر خاطر نشان کرد: شهدا با نثار خون خود درس ایستادگی و پایداری و مقاومت را نه تنها به ایرانیان بلکه به کل جهان آموختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار