کد خبر: 1193675
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در خصوص سقوط بالن متعلق به شهرداری تهران که منجر به مصدومیت ۶ نفر شده بود، خبر داد.

جوان آنلاین: علی صالحی دادستان تهران امروز دوشنبه اول آبان در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی در خصوص سقوط بالن متعلق به شهرداری تهران که منجر به مصدومیت ۶ نفر شده بود، خبر داد.

به گزارش برنا، اخیراً شهرداری تهران اقدام به قرار دادن بالن‌های قرمز رنگ در مناطقی از شهر تهران کرده است. بر اساس توضیحات شهرداری تهران، هر کدام از این بالن‌ها که در سطح شهر قرار گرفته، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت توسط شهرداری تهران است و شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالن‌ها را دیدند متوجه می‌شوند که یک خدمت و امکان جدید به آن منطقه اضافه خواهد شد.

در پی این حادثه شنبه ۳۰ مهرماه دادستانی تهران به عنوان مدعی‌العموم در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل داد و پس از احضار افراد مرتبط، تحقیقات لازم انجام شد.

دادستان تهران همچنین در ادامه سخنان خود در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به روند رسیدگی به یک پرونده کثیرالشاکی با ۱۶۶ نفر شاکی در دادستانی تهران گفت: در این پرونده ۴ نفر با استفاده از مبایعه‌نامه‌های عادی و قرارداد‌های پیش‌فروش، پیش‌خرید و سرمایه‌گذاری، دعوت از افراد برای سرمایه‌گذاری و انجام اقدامات متقلبانه و استفاده از اسناد مجعول، بعضاً یک واحد را به چندین نفر فروخته اند و به عنوان ثمن معامله، املاک و خودرو‌های متعددی را دریافت و به برخی از نزدیکان خود منتقل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته، متهمان فراری این پرونده با عناوین اتهامی مباشرت در فروش مال غیر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پولشویی، بازداشت شدند و قرار تأمین متناسبی برای آن‌ها صادر شد و نسبت به توقیف اموال آن‌ها نیز اقدامات لازم در حال انجام است.

به گفته دادستان تهران، این پرونده پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست، به دادگاه ارسال شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار