کد خبر: 1192012
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار نقدی با بیان اینکه شهدای زن در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند، گفت: این الگو الگویی سازنده و انسان ساز است.

به گزارش جوان از لرستان، سردار محمدرضا نقدی، ظهر امروز در اجلاسیه شهدای زن لرستان گفت: زنان مسلمان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند و رهبر معظم انقلاب این شهیدان را الگوی سوم زن و الگوی نه شرقی نه غربی زن نامیدند.

وی با بیان اینکه این الگو، الگویی سازنده و انسان ساز است، ادامه داد: نقش آفرینی زنان در دوران جنگ نشان داد می توانند به اوج اثر گذاری در میدان های سیاست و تحولات اجتماعی برسد.

سردار نقدی با بیان اینکه زن انقلابی مسلمان ایرانی ثابت کرد که می تواند محجبه، عفیف و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز حضور داشته باشد ونشان داد که می توان لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت در هم آمیخت.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب بسیار بالا بود و اجر مجاهدت زنان بسیار بالاستف گفت: زنان مسلمان ما از حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم و راه اندازی جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به جایگاه زنان اشاره کرد و گفت: دشمنان به جایگاه و عظمت جایگاه زن مسلمان پی بردند و این جایگاه همان چیزی است که دشمن را به خشم و توطئه گری علیه زنان واداشته است.

وی ادامه داد: دشمن با طرح دسیسه های مختلف در تلاش است تا چنین زنانی دیگر وجود نداشته باشند چراکه همین زنان هستند می توانند رزمندگان میدان را تربیت کنند و مقاومت در مقابل زور و استکبار را شکل بدهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار