کد خبر: 1189934
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان:
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد مجرمان در سطح استان برای اخلال در امنیت و آسایش مردم، عرض اندام کنند.
زین العابدین داودی

سردار "جلیل موقوفه‌ای" در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان سمنان به مناسبت روز نیروی انتظامی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در اغتشاشات سال گذشته در استان هیچ مخل نظمی نتوانست عرض اندام کند. ضمن آن‌که به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد مجرمان در سطح استان برای اخلال در امنیت و آسایش مردم، عرض اندام کنند.

وی افزود: امنیت موجود در جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بی‌نظیر و حاصل تلاش نیروهای خدوم و شجاع نیروهای مسلح، دستگاه‌های دولتی، قضائی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر سازمان‌ها در سایه وحدت و انسجام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت، فرماندهی انتظامی در کشور و استان یکی از رکن‌های اصلی است که باید نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشد.

موقوفه‌ای اضافه کرد: در بحث برخورد با سارقان، مال‌خران، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در استان طی شش‌ماهه نخست سال جاری، اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: طی شش‌ماه نخست سال جاری در بحث کشفیات سرقت ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در برخورد با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر نیز موفق شدیم بالغ بر دو تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط و ۳۱ باند را منهدم کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: طی شش‌ماه نخست سال‌جاری، در حوزه پلیس راه ۱۴ درصد تصادفات فوتی در استان کاهش یافت و در پلیس آگاهی نیز چندین باند سارقین زمین‌گیر شدند و با اشرافیت اطلاعاتی، باندهایی که قصد ورود به استان داشتند را نیز دستگیر کردند.

موقوفه‌ای افزود: کشف ۸۱ درصدی در حوزه جعل، ۸۶ درصدی در حوزه کلاهبرداری و ۹۲ درصدی در حوزه فتا و سایبری از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی استان طی شش‌ماهه نخست سال جاری بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار