کد خبر: 1189303
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
مدیرعامل آبفای استان اصفهان :
اصفهان - مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی تا هفته دولت 40 روستای شهرستان نایین از آب پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین اصفهان، حسین اکبریان از آبرسانی پایدار به ۲۲ روستای دیگر در شهرستان نایین در قالب طرح جهاد آبرسانی تا هفته دولت خبر داد که این تعداد در این شهرستان به ۴۰ روستا می رسد

وی افزود:این طرح با همکاری و تعامل با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج )و قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه به عنوان معین های قرارگاه امام حسن در استان اصفهان در دو مجتمع لای سیاه و کوهستان بهارستان نایین در حال پیشرفت است.

این مقام مسئول اظهار داشت:تا قبل از شروع فصل گرما آبرسانی به ۱۸ روستا تکمیل شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تا یک ماه آینده خطوط انتقال پایدار به ۲۲ روستای دیگر این مجتمع ها نیز پایان یافته و این روستاها از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی افزود: اجرای بیش از ۷۴ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرایی شده و ۱۴ کیلومتر دیگر نیز حفاری و در حال اجرای لوله گذاری است وهمزمان اجرای مخازن ذخیره آب این طرح نیز در دست اقدام است.

اکبریان با بیان این که آبرسانی در ۳۵۰ روستای استان به صورت سیار انجام می شود، درباره طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به ۶۵روستای استان گفت: این طرح در سه شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم با پیشرفت ۴۰درصدی در حال اجرا است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان تامین آب شرب روستاها را اقدامی جهادی برشمرد و اعلام کرد: با همکاری و تعامل با بسیج سازندگی ، سپاه صاحب الزمان و قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی استان ، آبرسانی به روستاها در کمترین بازه زمانی انجام گرفت که این امر بیانگر تلاشی جهادگونه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار