کد خبر: 1187750
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد
 به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای حمل و نقل شهرستان بهارستان با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران، ائمه جمعه شهرستان، نوحی فرماندار، رستمیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان، جمعی از خانواده های شهدای حمل و نقل و رانندگان در پایانه حمل و نقل کالای استان تهران در نسیم شهر برگزار گردید.
بهاره عشقی صابر

 عبداله نوحی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، دفاع مقدس را یادآور دلاوریها و جانفشانی های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

فرماندار بهارستان برگزاری شهدای حمل و نقل شهرستان در پایانه حمل و نقل کالا را ابتکار و خلاقیتی قابل تقدیر برشمرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور جهت بررسی مشکلات حمل و نقل و رانندگان از این پایانه بازدید کرد و مسائل این پایانه تا رفع کامل مشکلات به صورت مداوم از سوی دفتر ریاست جمهوری رصد می شود.

بر اساس این گزارش، سردار پاسدار احمد ذوالقدر نیز با بیان اینکه استان تهران 12 هزار شهید دارد، افزود: در دفاع مقدس هر نقطه‌ای را که ببینید حمل‌ونقل را مشاهده خواهید کرد که چه شهدایی در دوران دفاع مقدس جان‌نثاری کرده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران با تأکید بر روایت زحمات شهدای حمل‌ونقل تصریح کرد: منطقه دوکوهه با راه‌آهن شناخته شده که زحمات بسیاری در آن کشیده است. ذوالقدر در ادامه گفت: دشمن برای هرچیزی در کشور نقشه دارد تا مردم ایران اسلامی را دچار اشتباه کند اما مردم آگاهانه و با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی به تحمیل جنگ در اواسط انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طولانی‌ترین و پر هزینه‌ترین جنگ دنیا بین ایران و عراق با حامیان چندملیتی و ابرقدرت‌ها اتفاق افتاد و بازهم ایران در این جنگ به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان اینکه در نقطه به نقطه و روستا به روستای ایران شهید دارد عنوان کرد: آرمان‌های بلند انقلاب توسط شهدا رقم خورد تا این نظام و اسلام با صلابت و قدرت مسیر خود را ادامه دهد.

ذوالقدر در پایان با بیان اینکه دشمنان داعش را برای حمله به ایران اسلامی تأسیس کرد، خاطرنشان ساخت: هزینه‌ هنگفت و اندیشه‌های خاص توسط دشمنان فقط برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است ولی با درایت رهبری و هوشیاری مردم تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا و جانبازان حوزه حمل‌ونقل توسط فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و فرماندار بهارستان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار