کد خبر: 1181172
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن در تلاش برای محق نشان دادن خود، بازیکنانش و دیگر تیم‌ها برای عقد قرارداد‌های چندین میلیاردی با آپشن‌های آنچنانی به تهدید رسانه و خبرنگار پرداخت و عنوان کرد که چنانچه حضور داشت برخورد بدی می‌کرد.
فریدون حسن

خب اینکه یحیی گل محمدی بعنوان سرمربی یک تیم پرهوادار به این راحتی یک رسانه و خبرنگار آن را تهدید به برخورد کند جای سئوال دارد که البته مراجع ذی صلاح باید به آن پاسخ دهند و ما حتما از وزرات ارشاد و معاونت مطبوعاتی توقع داریم تا در مقابل این تهدید آشکار از جامعه رسانه و خبرنگاران حمایت کنند (و البته حق پیگیری قانونی را برای خودمان محفوظ می‌دانیم) که اگر این اتفاق رخ ندهد آنوقت تبدیل به عادت می‌شود و خیلی زود شاهد خواهیم بود که بقیه هم به همین راحتی خبرنگار، عکاس و اهالی رسانه را تهدید کنند.

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های خود بدرستی اشاره کرد که نگاه کشور‌های عربی به فوتبال با ما کاملا متفاوت است، اما نگفت که این کشور‌ها پول فوتبالشان را از جیب مردم و بیت المال تامین نمی‌کنند. در ادامه هم عنوان کرد که رسانه‌های منتقد به دنبال نابودی فوتبال هستند و می‌خواهند مردم به جای نشاط دائما در حال اشک ریختن و گریه کردن باشند. گل محمدی مدعی است که رسانه‌های منتقد آدرس اشتباه می‌دهند و می خواهند افکار عمومی و مردم را فریب دهند.

آپشن گل به خودی چقدر؟

آدرس اشتباه ندادیم و به فوتبال هم نگاه منفی نداریم. اتفاقا می‌خواهیم فوتبال کشور با قرار گرفتن در مسیر درست پیشرفت کند ما خوب می دانیم که فوتبال ورزش سختی است. اما آیا شما هم می‌دانید خبرنگاری یکی از مشاغل سخت است و اصلا میتوانید یک خط مطلب بنویسید؟ با استدلال شما هر کس بخواهد از هر مقامی انتقاد کند باید آن مقام را تجربه کرده باشد مثلا منتقد نمایندگان مجلس باید خودش نماینده بوده باشد یا منتقد رئیس جهمور حتما باید سابقه ریاست جهوری داشته باشد. البته بگذریم از اینکه ما بالاخره هرچند غیر حرفه ایی سابقه پا به توپ بودن را داریم.

میدانیم یک مربی پای موفقیت تیمش پیر می‌شود و می‌دانیم که فوتبالیست چه تمریناتی را پشت سر می‌گذارد. اما این را هم می‌دانیم که نه ما و نه شما، سخت‌ترین کار دنیا را انجام نمی‌دهیم. آقای گل محمدی سخت‌ترین کار دنیا را پدر‌هایی انجام می‌دهند که با عرق جبین پول در می‌آورند آن هم به اندازه درصد کوچکی از قرارداد‌های چندین میلیاردی شما و بعد می‌دهند بچه هایشان که بیایند ورزشگاه تا فوتبال ببینند، تا با گل به خودی بازیکن شماافسوس بخورند و با گل آفاسایدتان موقتا شاد شوند.

راستی جناب گل محمدی در قراردادهایتان برای گل به خودی و گل آفساید چقدرآپشن در نظر گرفته اید؟ برای خروج‌های اشتباه و دردسرساز دروازه بان تیمتان چقدر آپشن می‌دهید؟ خودتان پاسخ دهید اگر این‌ها بیت المال خوری نیست چه چیز دیگری می توان به آن گفت؟

فوتبال ورزش سختی است، اما نه اینقدر سخت که در قبالش تا این حد زیاده خواه باشید و بقیه را تهدید کنید. حالا ما می‌گوییم که جناب گل محمدی آدرس اشتباه ندهید. نمونه فوتبال تیمتان را همین پنج شنبه شب مقابل ذوب آهن دیدیم. خودتان بگویید بازی مقابل ذوب آهن چقدر می‌ارزید؟

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
سلام بر اهالی رسانه و ورزش
از بخش های ابتدایی مطلب که بگذریم، مثل اینکه کاتب محترم از پرسپولیس دل خوشی نداره. حالا گل آفساید و گل به خودی چه ربطی به گل محمدی داره.
یک کدوم از جمله هاتون درست نبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
0
0
عرب ها غیر از نفت کشورشان از کجا پول فوتبال را تامین می کنن؟ روزی که پرسپولیس گل به خودی زد هیچ کس ورزشگاه نبود
همین کسایی که با عرق پول در میارن تنها دلخوشیشون دیدن بازیه که همین رو هم اجازه نمیدن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار