کد خبر: 1180019
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
یکی از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که در جنگ آینده، روزانه سه هزار و پانصد موشک به فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد و نیروی هوایی صهیونیست، آماج حمله قرار خواهد گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ژنرال اسحاق بریک از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نسبت به آینده این رژیم و جنگی که علیه آن صورت خواهد گرفت، هشدار داد.

خبرگزاری فلسطین الآن به نقل از بریک گزارش داد، در جنگ آینده، نیروی هوایی ژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای دشمنان این رژیم بدل خواهد شد و روزانه سه هزار و ۵۰۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جنگ، هزاران پهپاد، سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات خود قرار خواهند داد، گفت: موشک‌های نقطه‌زن، فرودگاه‌ها را هدف قرار خواهد داد و آن را از کار خواهد انداخت.

این ژنرال صهیونیست در پایان گفت: نیروی هوایی اسرائیل، از جنگ «یوم کیپور» ضربه مهلکی خورد و از آن زمان تا به امروز، از خواب [غفلت]بیدار نشده است».

در اکتبر ۱۹۷۳ ارتش‌های سوریه و مصر در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه، حملاتی را به نظامیان صهیونیست مستقر در بلندی‌های جولان اشغالی و صحرای سینا در شرق کانال سوئز آغاز کردند. این جنگ به دلیل زمان رخ دادن آن، به نام‌های جنگ یوم کیپور، جنگ رمضان یا جنگ اکتبر هم شناخته می‌شود.

پس از این حملات بود که رژیم صهیونیستی مجبور شد بخشی از بلندی‌های جولان را به سوریه و تمام شبه‌جزیره سینا را به مصر برگرداند، مناطقی که شش سال قبل از آن، در جریان جنگ شش روزه تصرف کرده بود.

بریک پیش از این هم گفته بود: اسرائیل قدرتی خلق نکرده است که بتواند وارد یک جنگ منطقه‌ای شود. تنها راه، [ایجاد]یک گارد ملی نظامی است که از سربازان ذخیره‌ای تشکیل شده باشد که سن آنان بین ۲۵ تا ۵۰ سال باشد.

این ژنرال صهیونیست خاطر نشان کرد: «اسرائیل امروز با مشکل بزرگی روبروست؛ زیرا زمانی که باید [به عملیات‌های مقاومت]پاسخ دهد، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد و علت این است که آماده جنگ نیست. البته پاسخی که به دنبال جنگ خواهد آمد، فاجعه‌ای است که مدتهاست درباره آن سخن می‌گویم».

بریک در پایان اذعان کرد: «اگر ما شجاعت و قدرت جنگ را داشتیم، بیشتر از این [برای آغاز جنگ]جرأت به خرج می‌دادیم. نصرالله این مسئله را می‌داند و به همین دلیل است که سررشته امور را در دست می‌گیرد و کنترل اوضاع را در دست دارد».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار