کد خبر: 1178181
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رسانه ملی در ایام مختلف گفت: سریال عاشورا ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در مورد ویژه برنامه‌های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس گفت: انشاالله به مدت 2 ماه شاهد پخش هفتگی سریال «عاشورا» خواهیم بود که نسخه تلویزیونی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» است؛ این سریال «الف ویژه» فاخری است که در قالب مینی سریال و در ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انشالله پخش سریال «عاشورا» به شدت مورد توجه مخاطبان به لحاظ داستان، جلوه‌های ویژه، ساختار و تولید قرار خواهد گرفت، افزود: کارهای دیگری هم در حال تولید است اعم از مجموعه‌های نمایشی، برنامه‌های کوتاه و انیمیشن.

گفتنی است موقعیت مهدی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. داستان این فیلم ، زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرماندهی لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار